Η Mercedes-AMG A 45 S μας αποχαιρετά με τη Final Edition

Mercedes-AMG A 45 Final Edition

Το γερμανικό hot-hatch του Affalterbach κατεβαίνει από τη σκηνή με μια ξεχωριστή, τελική έκδοση περιορισμένων αντιτύπων, με χρώματα και εξοπλισμό από τον κατάλογο της Manufaktur.

H γερμανική εταιρεία έλαβε την απόφαση να βάλει τέλος στην εμπορική διαδρομή της Mercedes-AMG A 45 S των 421 ίππων, της πιο ισχυρής A-Class όλων των εποχών, καθώς και της κατηγορίας της. Μετά τη μικρή ανανέωσή της -μαζί με όλη τη γκάμα της A-Class- πριν από ενάμισι χρόνο, τώρα το συμπαγές “καυτό” hatchback φεύγει με μια τελευταία υπόκλιση, τη Final Edition.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Mercedes-AMG A 45 S Final Edition θα διατεθεί για περιορισμένο χρονικό διάστημα, και σε μικρό αριθμό αντιτύπων. Αυτό που την κάνει ξεχωριστή είναι το έξτρα αεροδυναμικό πακέτο -κυρίως με την πτέρυγα στην απόληξη της οροφής- και η ιδιαίτερη αισθητική της, με τα χρώματα και τα αυτοκόλλητα του τμήματος εξατομικεύσεων Manufaktur.

Αυτή είναι η τελευταία ευκαιρία για κάποιον να αποκτήσει μια Mercedes-AMG A 45 απευθείας από το εργοστάσιο. Και είναι πολύ πιθανόν ότι στο μέλλον θα αποκτήσει συλλεκτική αξία, μιας και είναι το τελευταίο -χωρίς υβριδική υποβοήθηση- αυτοκίνητο με τον ισχυρότερο τετρακύλινδρο Turbo κινητήρα 2.0 λίτρων της σημερινής αυτοκίνησης.

Με τον κινητήρα αυτόν, ο “πύραυλος τσέπης” της γερμανικής εταιρείας επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 3,9 δευτερόλεπτα, χάρη στη μετάδοση της κίνησης σε όλους τους τροχούς με το σύστημα 4MATIC+ και μέσω του αυτόματου κιβωτίου 7 σχέσεων διπλού συμπλέκτη.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο βασικός λόγος για τον οποίο κατεβαίνει από τη σκηνή η Α 45 είναι ο ερχομός των προδιαγραφών ρύπων Euro 7 τον Ιούλιο του 2025. Η Mercedes έχει στη γκάμα της ακόμα μεγάλο ποσοστό αμιγώς θερμικών αυτοκινήτων, σε σχέση με τα υβριδικά και ηλεκτρικά, και βάσει των νέων προδιαγραφών πρέπει να μειώσει δραστικά το μέσο όρο εκπομπών CO2.

Συνεπώς, τα 162 g/km διοξειδίου του άνθρακα που εκπέμπει η Α 45 δεν βοηθούν ιδιαίτερα στη μείωση του μέσου όρου εκπομπών της γκάμας. Και μάλλον ο όγκος πωλήσεων του hot-hatch της δεν δικαιολογεί τη μετάβασή της Α 45 στη νέα εποχή με το ήπιο υβριδικό σύστημα 48V. Κι άλλωστε, υπάρχει και η A-Class 35 AMG.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ