![mazda mx-5 δοκιμή 2λιτρο](/sites/default/files/styles/horizontal_rectangle_small/public/2022-06/mazda%20mx-5%20dokimi%20%2817%29.jpg?itok=aqtoib4Z)
Η εταιρεία της Χιροσίμα διαπιστώνει ότι ο μόνος τρόπος για να περάσει η νέα γενιά του εμβληματικού της roadster MX-5 τις προδιαγραφές ρύπων Euro 7, είναι να εξηλεκτριστεί με υβριδικό κινητήρα.
Ήταν ήδη γνωστό ότι η Mazda βρίσκεται στη φάση σχεδιασμού και εξέλιξης της νέας γενιάς του -τόσο δημοφιλούς σε όλο τον πλανήτη- προσιτού διθέσιου roadster της, μετά την παρουσίαση της τρέχουσας γενιάς το 2014. Επίσης, πέρσι ένας εκπρόσωπος της ιαπωνικής εταιρείας -που κράτησε την ανωνυμία του- είπε ότι «η Mazda αναζητά τον τρόπο εξηλεκτρισμού του ΜΧ-5 Miata, ώστε όλα τα μοντέλα της γκάμας να έχουν κάποια μορφή ηλεκτρισμού μέχρι το 2030».
![](/sites/default/files/styles/in_article_med/public/inline-images/2030-Mazda-Concept-Teaser-02.jpg?itok=wTBZPse6)
Τώρα, όμως, η επιβεβαίωση ήρθε από τα πλέον επίσημα χείλη. Ο Yasuhiro Aoyama, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, δήλωσε πως θεωρεί την τοποθέτηση υβριδικής μονάδας ισχύος μια καλή λύση ώστε το νέο ΜΧ-5 να πληροί τις ακόμη αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων Euro 7.
BUY NOW
«Τον καιρό εκείνο [της παρουσίασης της νέας γενιάς] θα υπάρξει κάποιου είδους εξηλεκτρισμός, συνεπώς πρέπει να ερευνήσουμε ποια είναι η πιο ταιριαστή στρατηγική για το μελλοντικό ΜΧ-5 χωρίς να προδοθούν οι προσδοκίες των παθιασμένων φίλων μας», είπε ο Ιάπωνας.
![mazda mx-5](/sites/default/files/styles/in_article_med/public/inline-images/2030-Mazda-Concept-Teaser-01.jpeg?itok=vMtw4jvz)
Στη στρατηγική αυτή, πάντως, δεν έχει θέση ο καινούριος mild-hybrid εξακύλινδρος εν σειρά κινητήρας της εταιρείας της Χιροσίμα, όπως επιβεβαίωσε ο διευθυντής σχεδιασμού της, Akira Tamatani. «Αν βάλεις έναν τέτοιο κινητήρα, δεν θα είναι πλέον ΜΧ-5», είπε χαρακτηριστικά.
![](/sites/default/files/styles/in_article_med/public/inline-images/2030-Mazda-Concept-Teaser-03.jpg?itok=ViTFJZbi)
Όσο για τις φωτογραφίες που βλέπετε, απεικονίζουν το πρόσφατο Vision Study Concept της Mazda - και σύμφωνα με τον Tamatani το νέο ΜΧ-5 δεν θα είναι πανομοιότυπο με το πρωτότυπο αυτό. Το Vision Study Concept υφίσταται για να στείλει το μήνυμα ότι η εταιρεία της Χιροσίμα έχει την επιθυμία να κατασκευάσει ένα τέτοιο σπορ αυτοκίνητο.