Η Lancia Montecarlo αναβιώνει σε ψηφιακή μορφή (Video)

Lancia Montecarlo render

Με ένα ομολογουμένως εντυπωσιακό ανεπίσημο σχέδιο, ο αυτόνομος σχεδιαστής David Obendorfer επανέφερε στη ζωή τη θρυλική Lancia Montecarlo - αλλά αυτή τη φορά όχι ως κεντρομήχανο sportscar, αλλά ως SUV.

Προς το παρόν η Stellantis, μητρική εταιρεία της Lancia, δεν έχει αναφερθεί σε ενδεχόμενη αναβίωση της ένδοξης Montercarlo της δεκαετίας του 1970. Ωστόσο, θεωρείται πολύ πιθανό ότι θα χρησιμοποιήσει τις ονομασίες θρυλικών μοντέλων της ιστορίας της Lancia για να αναστηλώσει την ιταλική εταιρεία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Lancia βρισκόταν στα όρια του αφανισμού, απομένοντας να πουλάει μόνο την Ypsilon και μόνο στην Ιταλία. Όμως, με τη φρέσκια χρηματοδότηση και τις οικονομίες κλίμακας με τα μηχανικά μέρη και τις πλατφόρμες της Stellantis, έχει ήδη ενταχθεί στον δεκαετή προγραμματισμό ανάκαμψης και επιστροφής στην κερδοφορία.

Lancia Beta Montecarlo: το ιταλικό sport coupe είχε τον κινητήρα στο κέντρο και πωλούνταν από το μέσον των 1970s μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του ΄80.
Lancia Beta Montecarlo: το ιταλικό sport coupe είχε τον κινητήρα στο κέντρο
και πωλούνταν από το μέσον των 1970s μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του ΄80.

Αυτό θα φέρει μια σειρά από νέες, και φυσικά εξηλεκτρισμένες Lancia τα επόμενα χρόνια, καθώς η εταιρεία θα βρίσκει τη θέση της στις premium εταιρείες του ομίλου Stellantis. Κι όλα δείχνουν ότι τα νέα αυτά μοντέλα θα υιοθετήσουν ένδοξα ονόματα του παρελθόντος. Το όνομα Montecarlo δεν αποκλείεται να είναι ένα από αυτά.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βάσει όλων αυτών, και φυσικά της σημερινής απήχησης των SUV/Crossovers εις βάρος των σπορ αυτοκινήτων της δεκαετίας του 1970, ο ιδιώτης σχεδιαστής David Obendorfer δημιούργησε ένα υπέροχο ψηφιακό σχέδιο για μια πιθανή αναβίωση της Beta Montecarlo ως Crossover.

Δεδομένου ότι η αυθεντική Montecarlo είχε σχεδιαστεί από τον Sergio Pininfarina, η άσκηση δεν ήταν καθόλου εύκολη. Ο Obendorfer, ωστόσο, κατάφερε να συνθέσει το αυξημένο ύψος των SUV αρμονικά με τις γραμμές του παρελθόντος - με την κεκλιμένη προς τα πίσω οροφή και αφαιρόντας τα χερούλια από τις πίσω πόρτες, ώστε να δίνεται η αίσθηση ενός Coupe. Το κόκκινο χρώμα και το μαύρο ρύγχος παραπέμπουν στην αρχέγονη Montecarlo.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Με τις οικονομίες κλίμακας της Stellantis, μια πιθανή νέα Lancia Montecarlo θα μπορούσε εύκολα να βασίζεται στην «εξηλεκτρισμένη» πλατφόρμα EMP2, και να διαθέτει ένα από τα plug-in υβριδικά συστήματα του ομίλου. Κι έτσι θα προέκυπτε ένα ελκυστικό συμπαγές Crossover, που είναι σήμερα ο ταχύτερος δρόμος προς την κερδοφορία - κι είναι εύκολο να καταλάβει κανείς πόσο χρήσιμο θα ήταν κάτι τέτοιο για μια εταιρεία που προσπαθεί να ξανασταθεί στα πόδια της.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ