
Έχει καταστεί σαφές πλέον πως για τις αυτοκινητοβιομηχανίες, οι οποίες κατασκευάζουν κατ΄εξοχήν supercars, η κατάργηση των κινητήρων εσωτερικής καύσης, θα προκαλούσε μεγάλο πλήγμα.
Όπως κι άλλες εταιρείες, η Lamborghini έχει ήδη ανακοινώσει την καθυστέρηση της παρουσίασης του πρώτου της ηλεκτρικού μοντέλου, καθώς πρόσφατα αποκάλυψε ότι θα προσπαθήσει να διατηρήσει στην αγορά τα θερμικά μοτέρ όσο το δυνατόν περισσότερο. Όπως αντιλαμβάνεστε, αυτά δεν χρειάζεται απαραίτητα να λειτουργούν με βενζίνη. Ο διπλά υπερτροφοδοτούμενος 4λιτρος V8 της Temerario, για παράδειγμα, θα μπορούσε κάλλιστα να χρησιμοποιεί συνθετικό καύσιμο.
Σε συνέντευξή του, ο τεχνικός διευθυντής της μάρκας δήλωσε πως το νέο καύσιμο, ενδεχομένως να είναι και ο «σωτήρας» των συμβατικών κινητήρων. Ο Rouven Mohr, είπε πως η μέγιστη απόδοση έχει τη δυνατότητα να επιτευχθεί και με άλλες λύσεις. Έτσι κι αλλιώς, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν συγκρίνονται προς τα παρόν ως προς την απόλαυση που προσφέρουν στην οδική τους συμπεριφορά με τα πιο… «παραδοσιακά».
BUY NOW

Συναισθηματικά μιλώντας, η ηλεκτροκίνηση δεν θεωρείται τόσο συναρπαστική τη δεδομένη στιγμή. Και αυτό είναι μια μεγάλη αλήθεια. Θα έρθει και η ώρα της. Μάλλον. Η ιταλική μάρκα ποντάρει λοιπόν στα συνθετικά καύσιμα και στην παράταση στη ζωή των εν λόγω μοτέρ ακόμα και μετά το 2035. Η νομοθεσία δεν τους απαγορεύει, αφού αφήνει την πόρτα «ανοιχτή», με την προϋπόθεση πως θα είναι ουδέτερα σε άνθρακα.
Η παραπάνω λύση δεν έχει υιοθετηθεί ευρέως και οπωσδήποτε στην αρχή το κόστος τους θα είναι ακριβό. Τουλάχιστον μέχρι να αυξηθεί η παραγωγή τους. Εκτός της Lamborghini, στο ίδιο μήκος κύματος κινούνται τόσο η Porsche όσο η Bentley και η Bugatti. Πλην του ομίλου της Volkswagen την επιθυμία για εξέλιξη των συνθετικών καυσίμων έχουν εκφράσει επίσης η Ferrari, αλλά και οι Toyota, Mazda και Subaru.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ