Range Rover

Η Κia ετοιμάζει ένα νέο εντυπωσιακό SUV

KIA Tasman WKNDR SUV render

Μια σχεδιαστική σπουδή βασισμένη στο νέο Kia Tasman «προτείνει» στην κορεατική εταιρεία το όχημα με το οποίο θα μπορούσε να ανταγωνιστεί το Bronco Raptor ή ακόμα και το Wrangler Rubicon.

Το Tasman, το πρώτο μεσαίου μεγέθους pick-up της Kia, δεν είναι και το πιο όμορφο μοντέλο στην αγορά. Οι κάθετες, «τετραγωνισμένες» αναλογίες και οι ασυνήθιστες λεπτομέρειες της σχεδίασής του έχουν διχάσει το κοινό από την ημέρα της παρουσίασής του.

Ωστόσο, κάτω από το αμφιλεγόμενο αμάξωμα κρύβεται ένα πλαίσιο τύπου σκάλας με πολύ μεγαλύτερες δυνατότητες απ’ όσες αφήνει να εννοηθούν η εμφάνισή του και ο προσανατολισμός του.

Η μηχανολογική ομάδα της Kia έχει ήδη επιβεβαιώσει πως η πλατφόρμα του Tasman μπορεί να προσαρμοστεί σε SUV «πολύ γρήγορα», χρησιμοποιώντας τα ίδια μηχανικά μέρη και κινητήρες. Αυτό ανοίγει τον δρόμο για κάτι παραπάνω από ένα καθαρά επαγγελματικό όχημα - ίσως ένα κανονικό, σκληροτράχηλο οικογενειακό off-roader.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Εμπνευσμένοι από το πρόσφατο πρωτότυπο Tasman Weekender (WKNDR), ανεξάρτητοι σχεδιαστές φαντάστηκαν μέσω ψηφιακών αποδόσεων ένα SUV με κοντό μεταξόνιο, βασισμένο στο pick-up. Το αποτέλεσμα δείχνει πιο δεμένο αισθητικά και πιο «κομμένο» για εκτός δρόμου περιπέτειες, θυμίζοντας σε στάση ένα Wrangler Rubicon. Παρότι διατηρεί τη διχαστική εμπρός όψη του Tasman, η μορφή αυτή του ταιριάζει περισσότερο, αποπνέοντας μια πιο καθαρά περιπετειώδη και ανθεκτική εικόνα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στις απεικονίσεις βλέπουμε ελαστικά 32 ή 33 ιντσών σε τροχούς τύπου beadlock, μεγάλη απόσταση από το έδαφος, φαρδιά φτερά βαμμένα στο χρώμα του αμαξώματος, καθώς και βαρέως τύπου προφυλακτήρες που βελτιώνουν τις γωνίες προσέγγισης και αποχώρησης. Ένα ενισχυμένο προστατευτικό κάλυμμα στο κάτω μέρος και μια εκδοχή με bullbar χωρίς επάνω σωλήνα, εφοδιασμένο με προβολείς και βαρούλκο, δίνουν μια ακόμη πιο «εργαλειακή» διάσταση.

Αν η Kia αποφάσιζε να προχωρήσει στην παραγωγή, μια πετρελαιοκίνητη έκδοση θα ήταν το πιο πιθανό σενάριο για αγορές όπως η Αυστραλία και η Μέση Ανατολή, όπου θα διατεθεί το Tasman. Η πλατφόρμα, ωστόσο, υποστηρίζει και άλλες διατάξεις, από plug-in υβριδική έως αμιγώς ηλεκτρική, αλλά και συμβατικό υβριδικό σύστημα, όπως αυτό που εξελίσσεται για το Genesis GV80. Έτσι, ένα SUV βασισμένο στο Tasman θα μπορούσε να καλύψει από μακρινές αποστολές με πετρέλαιο έως πιο φιλικές προς το περιβάλλον επιλογές.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ