
To πρώτο Pick-up της ιστορίας της Kia, το Tasman, φαίνεται πως θα αποκτήσει μια σκληροτράχηλη και σκληροπυρηνική έκδοση, βασισμένη στο εντυπωσιακό πρωτότυπο WKNDR.
Μια απόλυτη αυτή έκδοση του Tasman ίσως εκφράζει την επιθυμία της Kia να δώσει τη δική της “απάντηση” σε αντίστοιχα Pick-up που δείχνουν να προσελκύουν ιδιαίτερα τους Αμερικανούς αγοραστές - όπως το Ford Ranger Raptor, το Toyota Hilux GR-Sport, το Nissan Navara Pro-4X Warrior, το Isuzu D-Max Blade ή η φημολογούμενη έκδοση Mitsubishi Triton Ralliart.

Αυτή η πιο “περιπετειώδης” έκδοση του Tasman φέρεται να εξελίσσεται στους δημόσιους δρόμους με ένα πρωτότυπο δοκιμών, το οποίο αποθανάτισε ένας θεατής σε μία και μοναδική φωτογραφία - που δημοσίευσε το Kia Tasman Club στο Instagram.
BUY NOW
Η εικόνα δείχνει ένα ελαφρώς καμουφλαρισμένο Tasman με καθαρόαιμο εκτός δρόμου χαρακτήρα: ζάντες τύπου beadlock, παχιά ελαστικά παντός εδάφους και εμφανώς ανασηκωμένη ανάρτηση. Η λάσπη στους θόλους και τα μαρσπιέ φανερώνει πως το πρωτότυπο έχει ήδη δοκιμαστεί σε πραγματικές εκτός δρόμου συνθήκες.

Το στυλ του προτύπου θυμίζει την έκδοση X-Pro, με μαύρη μάσκα, άβαφους προφυλακτήρες και φτερά τύπου “φρύδι”. Αν τελικά το μοντέλο περάσει στην παραγωγή, αναμένεται να αποκτήσει ακόμη πιο χαρακτηριστικές σχεδιαστικές λεπτομέρειες που θα ενισχύουν την off-road ταυτότητά του.
Δεν είναι επιβεβαιωμένο αν αυτή η έκδοση θα περάσει στην παραγωγή, όμως η Kia ίσως να έχει ανοιξει το δρόμο για αυτό με την πιο τολμηρή εκδοχή του Tasman που έκανε πρεμιέρα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Σεούλ το 2025: το πρωτότυπο WKNDR.
Το συγκεκριμένο πρωτότυπο διαθέτει ανασχεδιασμένη μάσκα, ενισχυμένους προφυλακτήρες με μεγαλύτερες ποδιές προστασίας, νέο καπό, βαμμένα φτερά, τεράστια ελαστικά 35 ιντσών και πληθώρα αξεσουάρ για εκτός δρόμου χρήση.
Ο Karim Habib, Αντιπρόεδρος Σχεδίασης της KIA, δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο παραγωγής μιας τέτοιας έκδοσης, δηλώνοντας χαρακτηριστικά «ίσως να έρθει». Ο ίδιος υπογράμμισε πως οι μεγαλύτεροι τροχοί και το φαρδύτερο μετατρόχιο είναι απαραίτητα στοιχεία για ένα pickup σαν το Tasman.

Παρά την ενίσχυση του αμαξώματος, ωστόσο, η έκδοση αυτή δεν αναμένεται να αποκτήσει κινητήρα V6 -λόγω των αυστηρών κανονισμών εκπομπών ρύπων- και πιθανότατα θα συνεχίσει με τον υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 2.5 λίτρων και τον turbodiesel2.2 λίτρων - αν και η εταιρεία εξετάζει υβριδικές και πλήρως ηλεκτρικές εκδόσεις, όπως επιβεβαίωσε ο Roland Rivero, επικεφαλής προϊοντικού σχεδιασμού της KIA Αυστραλίας.