
Εδώ και χρόνια τα ηλεκτρικά ποδήλατα έχουν αποδειχθεί μια προσιτή και πράσινη επιλογή για τις μικρομετακινήσεις μέσα στην πόλη, η αυξανόμενη δημοτικότητά τους όμως έχει αρχίσει να προκαλεί προβλήματα.
Η Ευρώπη σκέφτεται σοβαρά το ενδεχόμενο να τροποποιήσει τους κανόνες στην κυκλοφορία τους και αυτό θα άλλαζε αρκετά το σκηνικό. Το θέμα δεν είναι τα ίδια τα ποδήλατα, αλλά οι αναβάτες τους, οι οποίοι πολλές φορές παρεκτρέπονται.
Είναι σύνηθες να υπερβαίνουν κατά πολύ την ταχύτητα των 25 χλμ./ώρα και να μην σέβονται την ίδια στιγμή τους φωτεινούς σηματοδότες.
BUY NOW
Εν τω μεταξύ, μερικά από αυτά χρησιμοποιούν μπαταρίες, μη εγκεκριμένες, θέτοντας σε κίνδυνο τους ιδιοκτήτες τους, αλλά και τους υπόλοιπους ανθρώπους τριγύρω.

Επίσης μπορεί να δημιουργήσουν και άσχημη εντύπωση για τους κατασκευαστές τους. Εκτός των άλλων, υπάρχουν και κάποιοι κινητήρες που βγάζουν έως και 1.000 Watt.
Για όλα τα παραπάνω λοιπόν, η Ε.Ε. εξετάζει αλλαγές στη νομοθεσία που διέπουν τα συγκεκριμένα δίκυκλα. Έχει πέσει στο τραπέζι, για παράδειγμα, ο περιορισμός της ισχύς στα 750 Watt.
Αυτό μεταφράζεται ότι δεν θα είναι σε θέση να παρέχουν περισσότερο από 4 φορές τη δύναμη που ασκεί ο ποδηλάτης στο πετάλι.

Θεωρείται πολύ πιθανό εκείνα που έχουν τη δυνατότητα να κινηθούν αποκλειστικά με ηλεκτρικό τρόπο, χωρίς την χρήση πεντάλ, να ταξινομούνται ως μοτοποδήλατα.
Τούτο θα φέρει νέες προϋποθέσεις στην κυκλοφορία τους. Ίσως υπάρξει η απαίτηση για ασφάλιση, πιστοποιημένο κράνος, άδεια και πινακίδες. Ότι ισχύει δηλαδή για όλα τα μηχανοκίνητα οχήματα.