Η εξάτμιση της De Tomaso P900 είναι σαν έργο τέχνης

De Tomaso

Το σύστημα εξάτμισης της De Tomaso P900, θα μπορούσε κάλλιστα να εκτίθεται σε ένα μουσείο τέχνης. Ωστόσο θα βρίσκεται στο αγωνιστικών προδιαγραφών hypercar, μαζί με έναν V12 που στροφάρει έως τις 12.300 σ.α.λ.

Η ρετρό P900 που βλέπουμε στη φωτογραφία και η οποία αποτελεί την έκδοση πίστας του P72 εξελίσσεται χρόνια τώρα και τελικά θα μπει στην παραγωγή το δεύτερο 6μηνο του έτους που διανύουμε. Η εξάτμισή της και οι συμμετρικές σωλήνες της θα καταλήγουν σε ένα καζανάκι και στο τέλος σε δύο απολήξεις.

De Tomaso b
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μέχρι στιγμής δεν έχει καταστεί σαφές από ποιο υλικό θα κατασκευάζεται. Όμως με δεδομένο πως η αξία του αυτοκινήτου βρίσκεται κοντά στα 3 εκατομμύρια ευρώ, ελπίζουμε να είναι από τιτάνιο ή κράμα Inconel, που έχει βάση το νικέλιο.

Όταν η De Tomaso είχε ανακοινώσει για πρώτη φορά την κατασκευή της P900 στα τέλη του 2022, είχε πει πως οι πελάτες θα είχαν τη δυνατότητα να επιλέξουν κινητήρα ανάμεσα σε έναν V12 6,2 λίτρων της γερμανικής Capricorn και σε έναν V10 από μονοθέσιο της Benetton B197 Formula 1 του 1997. Από ότι δείχνει, έχει επιλεχθεί η πρώτη λύση και ο V10 δεν είναι πλέον στο τραπέζι.

De  Tomaso c

Ο κορυφαίος V12 ζυγίζει μόλις 220 κιλά και οι στροφές του είναι 200 σ.α.λ. υψηλότερες από τον Cosworth V12 του Gordon Murray T50. Θα χρησιμοποιεί συνθετικά καύσιμα ουδέτερα σε άνθρακα και θα μεταδίδει την κίνηση στους πίσω τροχούς, μέσω ενός σειριακού κιβωτίου Xtrac. Λογικά μπορεί να υποστηρίξει τους 888 ίππους της ισχύος του αυτοκινήτου, το οποίο ζυγίζει 900 κιλά μόνο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η αποκάλυψη του μοντέλου αναμένεται το καλοκαίρι

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ