Η Bentley έβαλε μόνο θερμικό κινητήρα και κίνηση πίσω στη νέα Continental GT Supersports
Δεν είναι η πρώτη φορά που το συγκεκριμένο μοντέλο αποκτά τέτοια έκδοση, ωστόσο αυτή τη φορά, η εμβληματική μάρκα ακολουθεί διαφορετική κατεύθυνση.
Τι έχει κάνει λοιπόν η Bentley με τη νέα Continental GT Supersports; Κάτι που δεν είχε κάνει έως τώρα, όσες φορές είχαμε δει την εν λόγω έκδοση να εμπλουτίζει τη γκάμα του μοντέλου – η τελευταία φορά ήταν το 2018.
Όμως σε αντίθεση με εκείνη την έκδοση που έπαιρνε ώθηση από W12 υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα που είχε σκαρφαλώσει στα 700 άλογα ιπποδύναμης ή ακόμα και την προηγούμενη, που παραγόταν από το 2009 έως το 2012, με W12 που απέδιδε 621 άλογα, αυτή τη φορά η Bentley έκανε κάτι διαφορετικό.
BUY NOW
Ουσιαστικά δημιούργησε ένα πολυτελές θηρίο για τους… παραδοσιακούς petrolheads, που σε αντίθεση με την Continental GT, δεν θα έχει plug-in hybrid σύστημα κίνησης. Θα έχει μόνο τον V8 BiTurbo χωρητικότητας 4 λίτρων, δίχως ηλεκτρική βοήθεια. Και θα είναι πιο ισχυρός από την εκδοχή του στη Continental GT αφού η ιπποδύναμη του ανεβαίνει κατά 66 ίππους, φτάνοντας τους 657 (με τη ροπή στα 800 Nm).
Και θα έχει και την κίνηση στον πίσω άξονα – ναι, στον πίσω άξονα. Είναι η πρώτη φορά από το 2003 που αναβίωσε το όνομα της Continental GT, που το μοντέλο αυτό δεν θα είναι τετρακίνητο. Η ισχύς θα περνά στον πίσω άξονα μέσω 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη, ρυθμισμένου για γρηγορότερες αλλαγές. Στην τεχνολογική φαρέτρα συναντάμε επίσης ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και torque vectoring μέσω των φρένων.
Η νέα Supersports είναι διθέσια, αφού τα πίσω καθίσματα αφαιρέθηκαν για λόγους μείωσης βάρους. Όμως η Bentley αφαίρεσε βάρος και από το αμάξωμα: επέλεξε οροφή από ανθρακονήματα, υλικό που χρησιμοποιείται στην σταθερή πίσω αεροτομή, στον διαχύτη αλλά και άλλα σημεία. Συνολικά, η βρετανική μάρκα κατέβασε το συνολικό βάρος κατά 450 κιλά!
Έτσι, η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε μόλις 3,7 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα ορίζεται στα 309 χλμ./ώρα.
Στα αξιοσημείωτα της νέας Continental GT Supersports, εκτός από το άγριο body kit, είναι τα κεραμικά φρένα, η εξάτμιση τιτανίου της Akrapovič και η τετραδιεύθυνση.
Θα παραχθεί σε 500 μονάδες, με κάθε μία από αυτές να ξεκινά από τις 418.000 ευρώ και τις πρώτες παραδόσεις να αναμένονται στις αρχές του 2027.