Η «απόλυτη» BMW Μ2 από τη Manhart αποδίδει 630 ίππους

BMW M2 Manhart MH2 630

Η πρώτη BMW M2 έχει κερδίσει επάξια της θέση της στο πάνθεον των σύγχρονων σπορ αυτοκινήτων, και η Manhart μόλις κατασκεύασε μία από τις πιο ακραίες μεταροπές της, με 630 hp και φρένα από την Μ4 GT4.

Η MH2 630, όπως την ονόμασε ο οίκος μετατροπών του Wuppertal, βασίζεται σε μια M2 Competition που φορά τον εξακύλινδρο twin-turbo κινητήρα 3.0 λίτρων από τις Μ3-Μ4. Η απόδοσή της, όπως βγήκε από το εργοστάσιο, έφτανε τους 405 ίππους και η ροπή της τα 550 Nm στις 2.350-5.200 στροφές.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παρόλα αυτά, η Manhart αποφάσισε να αυξήσει την ισχύ της πάνω από 50 τοις εκατό. Τοποθετώντας αναβαθμισμένους υπερσυμπιεστές, νέο intercooler και καινούριο σύστημα εξάτμισης με αναθεωρημένο έλεγχο των βαλβίδων, κατάφερε να ανεβάσει την ιπποδύναμη στους 630 hp και τη ροπή στα 750 Nm.

Η εργοστασιακή M2 Competition (με το αυτόματο κιβώτιο, που χρησιμοποιείται εδώ) χρειαζόταν 4,2 δευτερόλεπτα για να επιταχύνει από στάση στα 100 km/h, οπότε η έκδοση ΜΗ2 630 πιθανότατα θα χρειάζεται λίγο περισσότερα από 3'' - καθώς η Manhart δεν έχει δημοσιεύσει επίσημα στοιχεία επιδόσεων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Για να ελέγξει την υπερβάλλουσα ισχύ, ο γερμανικός οίκος μετατροπών τοποθέτησε στους εμπρός τροχούς το σύστημα πέδησης της αγωνιστικής M4 GT4, που αποτελείται από εξαπίστονες δαγκάνες και δισκόφρενα 380 mm. Τα πίσω φρένα παραμένουν αναλλοίωτα, ενώ οι τέσσερις τροχοί ελέγχονται τώρα από ανάρτηση KW Clubsport τριών ρυθμίσεων.

Οπτικά, οι αλλαγές της Manhart ΜΗ2 630 περιλαμβάνουν νέο splitter (εμπρός πτέρυγα) στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα, νέα αεροδυναμικά μαρσπιέ, την τεράστια πίσω πτέρυγα που προέρχεται από την M235i Racing και διαχύτη απο ανθρακονήματα που φιλοξενεί στις άκρες του δύο ζεύγη απολήξεων της εξάτμισης - καθεμία διαμέτρου 90 mm.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι αλλαγές ολοκληρώνονται με την αλουμινένια οροφή, καθώς και με τους εξειδικευμένους μαύρους τροχούς 19 ιντσών που είναι ντυμένοι με σπορ ελαστικά της Michelin διάστασης 265/35 εμπρός και 295/30 πίσω.

Το εσωτερικό έχει απολύτως αγωνιστικό προσανατολισμό, καθώς πλέον περικλύεται από κλωβό ασφαλείας - ένα κανονικό και πλήρες roll-cage, για την τοποθέτηση του οποίου χρειάστηκε η αφαίρεση των πίσω καθισμάτων. Στα αγωνιστικά καθίσματα CS της Recaro εφαρμόζονται ζώνες έξι σημείων της Schroth Motorsport. Η κονσόλα έχει παραμείνει αναλλοίωτη από την έκδοση παραγωγής, με ορισμένες μόνο προσθήκες ανθρακονημάτων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Manhart δεν έχει γνωστοποιήσει ακόμα την τιμή της ΜΗ2 630, αλλά από την όψη και τα τεχνικά της χαρακτηριστικά φαίνεται πως είναι μια κατασκευή που μπορεί να χαρίζει στους λάτρεις της σπορ οδήγησης συγκινήσεις στην πίστα αντίστοιχες πολύ ακριβότερων, ωμών σπορ αυτοκινήτων.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ