Χιλιάδες απολύσεις σε γνωστή αυτοκινητοβιομηχανία -Ποια μοντέλα κατασκευάζει

Rivian plant

Τα εμπορικά αποτελέσματα της προηγούμενης χρονιάς αναγκάζουν την αμερικάνικη εταιρεία να προχωρήσει σε μείωση των υπαλλήλων της.

Σύμφωνα με χθεσινή ανακοίνωση της Rivian και την δημοσιοποίηση των εμπορικών αποτελεσμάτων για την χρονιά που μας πέρασε, η start-up ηλεκτρικών αυτοκινήτων σχεδιάζει να μειώσει το πλήρως απασχολούμενο εργατικό δυναμικό της κατά 10%.

Μάλιστα, σε mail που έστειλε εκπρόσωπος της εταιρείας, επιβεβαίωσε ότι η Rivian θα απολύσει το 10% των μισθωτών υπαλλήλων, καθώς και ορισμένους εξωτερικούς ωρομίσθιους εργαζομένους.

Rivian Factory 3
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ωστόσο, η Rivian δεν θα απολύσει τους ωρομίσθιους εργάτες που απασχολούνται στη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου στο Νόρμαλ του Ιλινόις. Συνολικά, η Rivian απασχολεί κάτι λιγότερο από 17.000 άτομα, συμπεριλαμβανομένων των μισθωτών και αυτών που απασχολούνται με την ώρα. Εκπρόσωπος πάντως της εταιρείας, ανέφερε ότι η Rivian δεν θα δώσει αυτή τη στιγμή περισσότερες πληροφορίες για τις απολύσεις που θα πραγματοποιήσει.

Η αυτοκινητοβιομηχανία θέλει να κατασκευάσει 57.000 αυτοκίνητα τη χρονιά που διανύουμε, περίπου όσα έφτιαξε και το 2023. Σύμφωνα με τη Rivian, η οικονομική και γεωπολιτική αβεβαιότητα, συμπεριλαμβανομένων και των υψηλών επιτοκίων, επηρέασαν τις εκτιμήσεις για τον ρυθμό παραγωγής.

Rivian R1T

Ο ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Rivian, Robert «RJ» Scaringe, δήλωσε μέσω δελτίου Τύπου που δόθηκε στη δημοσιότητα εχθές, ότι πιστεύει ακράδαντα στον πλήρη εξηλεκτρισμό της αυτοκινητοβιομηχανίας, αλλά αναγνωρίζει βραχυπρόθεσμα ότι υπάρχουν δύσκολες μακροοικονομικές συνθήκες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σύμφωνα με τον ίδιο, η Rivian πρέπει να επικεντρωθεί σε ένα αποδοτικό σύστημα μείωσης του κόστους, στην επίτευξη θετικού εμπορικού πρόσημου και την δημιουργία ενός πιο αποτελεσματικού τρόπου πωλήσεων που θα έχει ως αποτέλεσμα την μακροπρόσθεσμη ανάπτυξη της εταιρείας.

Rivian R1S

Η Rivian προσπάθησε να γίνει κερδοφόρα ακολουθώντας ένα διαφορετικό μοντέλο διαχείρισης, αρκετά πριν κυκλοφορήσει το R2 στους δρόμους. Στόχος βέβαια ήταν η κερδοφορία, αλλά τελικά η αυτοκινητοβιομηχανία έχασε περισσότερα από 1,5 δισ. δολάρια το τέταρτο τρίμηνο και συνολικά 5,4 δισ. για ολόκληρο έτος.

Ωστόσο, οι αλλαγές στο εργατικό δυναμικό και οι μέτριοι στόχοι παραγωγής υποδηλώνουν ότι η πορεία της Rivian προς την ευημερία θα είναι μια δύσκολη υπόθεση, καθώς έχει μειωθεί η ζήτηση των ηλεκτροκίνητων, ο ανταγωνισμός έχει αυξηθεί και φυσικά μειώνονται οι τιμές στις μεγάλες αγορές του πλανήτη.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ