Το Hennessey Venom F5 Revolution είναι ένα αεροδυναμικό «θηρίο» για την πίστα

Hennessey Venom F5 Revolution

Ο αμερικανικός οίκος Hennessey αποκάλυψε την έκδοση πίστας του Venom F5 με την ονομασία Revolution. Καθένα από τα μόλις 24 αντίτυπα του θα έχει τιμή 2,5 εκατομμυρίων ευρώ.

Όπως είναι προφανές, οι αλλαγές του Venom F5 Revolution σε σχέση με την έκδοση παραγωγής αλλά και την έκδοση Roadster του αμερικανικού hypercar εστιάζονται στην αεροδυναμική για την παραγωγή περισσότερης άντωσης, καθώς και στην ανάρτηση για τη βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς στα απόλυτα όρια της ακρίβειας και του ελέγχου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μια τρίτη αλλαγή βρίσκεται στον κινητήρα. Η twin-turbo V8 μονάδα των 6.6 λίτρων -με την ονομασία Fury, δηλαδή 'μανία'- είναι ίδια με την έκδοση παραγωγής του Venom F5, και αποδίδει επίσης 1.817 ίππους και 1.617 Nm ροπής, αλλά έχει δεχθεί τροποποιήσεις στη ρύθμιση της απόδοσής του για να είναι πιο ταιριαστός για τη χρήση στην πίστα.

Οι επιδόσεις βελτιώνονται επίσης από τη μείωση του συνολικού βάρους του αυτοκινήτου, καθώς το Venom F5 Revolution κατεβαίνει στα 1.360 κιλά στο σύνολό του. Η ισχύς του κινητήρα φτάνει στους πίσω τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου, (παραδόξως) μονού συμπλέκτη.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι αλλαγές στην αεροδυναμική περιλαμβάνουν κατ' αρχήν μια μεγάλη και φυσικά ρυθμιζόμενη πίσω πτέρυγα στην απόληξη της ουράς, και με μεγάλα κάθετα στοιχεία στις δύο πλευρές της. Αυτή συμβάλλει σημαντικά στην αύξηση της παραγώμενης άντωσης: στα 300 km/h παράγει 362 kg άντωσης, και στα 400 km/h 635 κιλά.

Επιπλέον, η Hennessey τοποθέτησε και διαφορετικό splitter στο κάτω χείλος του ρύγχους με σκοπό να περιορίζει τον αέρα που περνά κάτω από το δάπεδο, και να αξιοποιήσει το παρελκόμενο ground effect από τα κανάλια αέρα του δαπέδου που φτάνουν προς το διαχύτη.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μικρά πτερύγια στους εμπρός προβόλους βοηθούν στην κατεύθυνση της ροής του αέρα γύρω από τους εμπρός τροχούς για τη βελτίωση της κατευθυντικότητας και της απόκρισης στην είσοδο της στροφής. Για την ψύξη του κινητήρα, στην ουρά του αμαξώματος, βοηθά και ο αεραγωγός που έχει τοποθετηθεί στην οροφή.

Περνώντας στον τομέα της ανάρτησης, η αμερικανική εταιρεία ρύθμισε λίγο πιο ακραία την αμιγώς αγωνιστική επιλογή των διπλών ψαλιδιών, και τη συνδύασε με πλήρως ρυθμιζόμενα αμορτισέρ που μπορούν να τροποποιηθούν στα πιτς χωρίς να χρειάζονται περίπλοκα εργαλεία. Ακόμη, μεγαλύτεροι σε πλάτος είναι και οι τροχοί, για να φιλοξενούν και μεγαλύτερα ελαστικά για ακόμη περισσότερη πρόσφυση στις στροφές και ικανότητα στο φρενάρισμα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Για την υποστήριξη του οδηγού στην πίστα, το Venom F5 Revolution διαθέτει και ενσωματωμένο σύστημα τηλεμετρίας, που καταγράφει τα δεδομένα του γυρολογίου και άλλες λεπτομέρειες σε αληθινό χρόνο. Συγκεκριμένα, απεικονίζει στον οδηγό το χρόνο κάθε γύρου, τους χρόνους στα ενδιάμεσα splits του γύρου, τις δυνάμεις G στις στροφές, και άλλα.

Η Hennessey προγραμματίζει να κατασκευάσει μόνο 24 αντίτυπα του Venom F5 Revolution, το καθένα εκ των οποίων κοστίζει από 2,513 εκατομμύρια ευρώ. Πριν καν παρουσιάσει επίσημα το αυτοκίνητο, κάτι που θα γίνει στις 15 Ιανουαρίου 2023 στην εκδήλωση Miami Motorcar Cavalcade Concours d’Elegance στην πόλη της Φλόριντας των ΗΠΑ, η εταιρεία έχει ήδη προπωλήσει την πλειοψηφία των 24 αυτών Venom F5 Revolution. Θυμίζουμε ότι σε χρόνο-ρεκόρ είχε κάνει sold-out και η έκδοση παραγωγής του Venom F5.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ