
Είναι οικονομικό, «made in China» αλλά με εμφάνιση και δυνατότητες που δύσκολα προσπερνάει κανείς.
Ο λόγος για το Ονομάζεται Haval Raptor, το νέο δημιούργημα της GWM – της Great Wall Motors, το όνομα της οποίας προφανώς παραπέμπει στο Σινικό Τείχος της Κίνας. Μία μάρκα που έως τώρα ξέραμε κυρίως για το Tank 300 και που αποτελεί έναν ακόμα εκ της ασιατικής αγοράς ορμώμενο κατασκευαστή που θέλει να «κατακτήσει» την Ευρώπη. Ήρθε, δεν πέτυχε, αποχώρησε αλλά σκέφτεται να επιστρέψει – πιθανώς το Raptor να αποτελέσει το Δούρειο ίππο για να πετύχει το στόχο της.

Τα δύο μοντέλα έχουν σχεδιαστικές ομοιότητες αλλά επί της ουσίας, είναι εντελώς διαφορετικά. Ενώ το Tank 300 είναι ένα πιο παραδοσιακό και στιβαρό off-roader, το Raptor (που μοιάζει να έχει δανειστεί σχεδιαστικά στοιχεία από το Defender αλλά και το Land Cruiser) είναι ένα SUV που δεν γυρνά την πλάτη στις διαδρομές σε εθνικό δίκτυο, αν και για τα δύσκολα, έχει τετρακίνηση και μπλοκέ πίσω διαφορικό.
BUY NOW

Κόντρα στην παρούσα τάση κινέζικων οχημάτων, δεν είναι ηλεκτρικό αλλά plug-in hybrid, με ισχύ 384 ίππων, ροπή που φτάνει τα 750 Nm ισχύος και μπορεί να διανύσει περισσότερα από 100 χιλιόμετρα σε αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία. Εντυπωσιακές επιδόσεις για ένα όχημα παντός εδάφους που κοστίζει κάτι παραπάνω από 20.000 ευρώ – πράγμα σχεδόν αδιανόητο για την Ευρώπη.

Αυτή η έκδοση κυκλοφορεί στους δρόμους από πέρυσι – τώρα έρχεται βενζινοκίνητη, που θα παίρνει ώθηση από 2λιτρο κινητήρα απόδοσης 238 σχέσεων. Ακόμα δεν έχουν γνωστοποιηθεί περισσότερες τεχνικές λεπτομέρειες, όμως αναμένεται να έχει κι αυτό τετρακίνηση, ενώ θα συνδυαστεί με αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων.

Αισθητικά, η μοναδική ουσιαστική διαφοροποίηση είναι στο «πρόσωπο», με τη γρίλια να έχει διαφορετικό σχέδιο, την ώρα που προβολείς δεν είναι πια στρογγυλοί αλλά ορθογώνιοι με κάθετες ρίγες.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ