208

H Toyota προχωρά τα σχέδια για ένα μικρό Pick-up -Όλα όσα γνωρίζουμε για αυτό

Toyota Hilux GR Sport Double Cab 1

Η Toyota εξελίσσει ένα Pick-up μικρότερων διαστάσεων από το Hilux, που προγραμματίζει να λανσάρει -ενδεχομένως και στην Ευρώπη- σε περίπου δύο χρόνια. Διαβάστε τις μέχρι στιγμής πληροφορίες.

Αν και το όνομα παραμένει μυστήριο, ήδη ακούγονται σενάρια. Το Hilux, παγκοσμίως αναγνωρίσιμο όνομα, δύσκολα θα χρησιμοποιηθεί για ένα μικρότερο και πιο αστικό μοντέλο. Πιο πιθανή φαντάζει η επιστροφή του ονόματος Stout, που πρωτοεμφανίστηκε το 1954 και πρόσφατα κατοχυρώθηκε ξανά από την Toyota.

Ανεπίσημα ψηφιακά σχέδια για την πιθανή εμφάνιση του νέου μικρού Pick-up της Toyota
Ανεπίσημα ψηφιακά σχέδια για την πιθανή εμφάνιση του νέου μικρού Pick-up της Toyota
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Την επιβεβαίωση του μικρότερου αυτού Pick-up, που αποσκοπεί να ανταγωνιστεί κυρίως στην αμερικανική αγορά τα Ford Maverick και Hyundai Santa Cruz, έκανε μιλώντας στο MotorTrend ο Cooper Ericksen, επικεφαλής στρατηγικής και σχεδιασμού της Toyota Βόρειας Αμερικής.

Το νέο pickup θα βασιστεί στην πλατφόρμα TNGA, αλλά όχι στην TNGA-C των Corolla και C-HR, όπως είχε ακουστεί αρχικά. Πιο λογική επιλογή φαίνεται η TNGA-K των RAV4, Camry και Highlander, που προσφέρει περισσότερες δυνατότητες σε ρυμούλκηση και φόρτωμα.

Ο σχεδιασμός θα θυμίζει τα «σκληροτράχηλα» αδέρφια του με τετραγωνισμένη μάσκα, φουσκωμένα φτερά και έντονα φρύδια στους θόλους. Δεν αποκλείεται να υπάρξουν εκδόσεις πιο «ασφάλτινες» ή πιο off-road, με πιθανή μια TRD Pro παραλλαγή.

Στην καμπίνα, οι συγγένειες με τα Corolla ή RAV4 θα σημαίνουν περισσότερο εκλεπτυσμένο περιβάλλον, στυλ SUV, με προηγμένα συστήματα ασφαλείας και τεχνολογία, παρά τον σκληροτράχηλο χαρακτήρα που συναντάμε στα Tacoma ή Tundra.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στον τομέα της μηχανολογίας, όλα δείχνουν ότι το μικρό pickup θα είναι υβριδικό μόνο, με κίνηση στους εμπρός ή και στους τέσσερις τροχούς. Πιθανότατα θα δανειστεί τον 2,5λιτρο υβριδικό κινητήρα του RAV4 με 226 ή 236 ίππους, ενώ δεν αποκλείεται να δούμε και plug-in έκδοση των 320 ίππων - κάτι που θα το έκανε αυτόματα το ισχυρότερο στην κατηγορία.

Όσον αφορά στις τιμές, τουλάχιστον για την αμερικανική αγορά όπου κυρίως προορίζεται, η Toyota θα πρέπει να κινηθεί γύρω στα 30.000 δολάρια στις ΗΠΑ για να σταθεί απέναντι στο Maverick (ξεκινά λίγο χαμηλότερα) και στο Santa Cruz (λίγο υψηλότερα), αλλά και να παραμείνει κάτω από το Tacoma που σήμερα κοστίζει από 33.085 δολάρια.

Η Toyota έχει ιδιαίτερα πλούσια παράδοση στα μικρά, χρηστικά Pick-up
Η Toyota έχει ιδιαίτερα πλούσια παράδοση στα μικρά, χρηστικά Pick-up
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η παρουσίασή του νέου, συμπαγέστερου ιαπωνικού Pick-up δεν αναμένεται πριν από το 2027, αν και ίσως δούμε κάποιο πρωτότυπο μέσα στο 2026.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ