Γιατί η Renault πιστεύει ότι θα έχουμε θερμικούς κινητήρες και μετά το 2035

Renault Hydrogen Concept

Ο διευθυντής εξέλιξης και καινοτομίας του ομίλου Renault, Roberto Miguel Nieto, παραθέτει τους λόγους για τους οποίους πιστεύει ότι η ηλεκτροκίνηση δεν θα δώσει όλες τις απαντήσεις του μέλλοντος.

Σύμφωνα με τον Nieto, οι κινητήρες εσωτερικής καύσης έχουν ακόμα πολλά να προσφέρουν και μετά το 2035, το έτος κατά το οποίο η ευρωπαϊκή ένωση θα απαγορεύσει -με ορισμένους όρους, τελικά- την πώληση αυτοκινήτων με τέτοιες μονάδες ισχύος.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στη συνέντευξη που παραχώρησε στην ισπανική εφημερίδα El Espanol, ο Nieto δήλωσε αισιόδοξος για τη δυναμική της υβριδικής τεχνολογίας να πετύχει την τάχιστη και αποτελεσματική μείωση της εκπομπής CO2 - και παράλληλα εκτίμησε ότι η ηλεκτροκίνηση δεν είναι η μόνη λύση για την απαλλαγή από τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα.

Εξάλλου, η τεχνολογία των ΚΕΚ πρέπει να προχωρήσει, καθώς σε χώρες του αναπτυσσόμενου κόσμου -όπως στην Ινδία και στις μεγάλες αγορές της Λατινικής Αμερικής- το 90% των αυτοκινήτων που θα πωλούνται το 2030 θα είναι θερμικά, ήπια υβριδικά (mHEV) ή πλήρως υβριδικά (HEV).


Κατά συνέπεια, ο Nieto λέει ότι ο όμιλος Renault εξετάζει τις τεχνολογίες του μέλλοντος για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης: «Αν και γίνεται πολύς λόγος για το ηλεκτρικό αυτοκίνητο, δεν είναι προσβάσιμο σε όλους, δεν εμπεριέχει τους πάντες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

H Horse (σ.σ.: το παρακλάδι θερμικών κινητήρων του ομίλου Renault) θέλει να εκδημοκρατίσει αυτή την επιλογή και ο χρήστης να είναι τελικά αυτός που θα επιλέξει την τεχνολογία που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες του και στην περιοχή του», συμπληρώνει.

Το Renault Hydrogen Concept από το 2022
Το Renault Hydrogen Concept από το 2022

Η τεχνολογία των θερμικών κινητήρων, συμπληρώνει, επικεντρώνεται στα συστήματα range extender των υβριδικών αυτοκινήτων, στα συνθετικά βιοκαύσιμα και στην καύση υδρογόνου από τους ίδιους του ΚΕΚ, σε συνδυασμό με τη διαρκή εξέλιξη των μπαταριών των υβριδικών για μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία.

Βλέπουμε, λοιπόν, ότι και η Renault δίνει βαρύτητα στην εξέλιξη της τεχνολογίας της καύσης υδρογόνου από τους θερμικούς κινητήρες απευθείας στους θαλάμους καύσης τους (και όχι στις κυψέλες υδρογόνου για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας) - τους ίδιους κινητήρες που σήμερα καταναλώνουν βενζίνη, diesel, LPG ή φυσικό αέριο (CNG).

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο όμιλος Renault ήδη βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο εξέλιξης των παραπάνω τεχνολογιών στο κέντρο έρευνας του Castilian-Leon, προκειμένου να μείνει στην αχιμή των τεχνολογιών της παράλληλης αυτής πραγματικότητας που εξελίσσεται δίπλα στην ηλεκτροκίνηση για τα αυτοκίνητα του μέλλοντος.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ