https://www.executivelease.gr/leasing-obvious-guide?utm_source=car+and+motor.gr&utm_medium=banner&utm_campaign=car+and+motor.gr&utm_id=banner+car+and+motor

H Kia εξελίσσει το νέο Stonic

KIA Stonic render

Ένα από τα πιο δημοφιλή συμπαγή SUV της Ευρώπης, το Kia Stonic, βρίσκεται ήδη στο δρόμο της -ριζικής του- ανανέωσης και αναμένεται να αποκαλυφθεί μέσα στο 2026.

Παρότι το Stonic λανσαρίστηκε το 2017 και δέχθηκε ένα διακριτικό facelift το 2021, ο σχεδιασμός του δείχνει πλέον παρωχημένος - ειδικά σε σχέση με τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της κορεατικής φίρμας.

Ανεπίσημο σχέδιο της πιθανής εμφάνισης του νέου KIA Stonic
Ανεπίσημο σχέδιο της πιθανής εμφάνισης του νέου KIA Stonic
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Και καθώς η Kia προχωρά με γοργούς ρυθμούς προς τον εξηλεκτρισμό, και στη συγκεκριμένη κατηγορία με το επερχόμενο EV2, το Stonic αναμένεται να παραμείνει στη γκάμα της εταιρείας με θερμικά και υβριδικά κινητήρια σύνολα, καλύπτοντας τις ανάγκες των αγοραστών που δεν είναι ακόμη έτοιμοι να στραφούν στην πλήρη ηλεκτροκίνηση.

Τα πρώτα καμουφλαρισμένα πρωτότυπα δοκιμών του νέου Stonic έχουν ήδη εντοπιστεί σε δημόσιους δρόμους, επιβεβαιώνοντας ότι η Kia εργάζεται πάνω σε σημαντικές αισθητικές αλλαγές.

Με βάση τις πρώτες εκτιμήσεις, το εμπρός μέρος θα ανασχεδιαστεί πλήρως, υιοθετώντας κάθετα φωτιστικά σώματα στα πρότυπα των πιο πρόσφατων μοντέλων της εταιρείας, ενώ και το πίσω μέρος θα αποκτήσει νέα, πιο αιχμηρά φωτιστικά σώματα και ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες.

Η πλαϊνή όψη αναμένεται να παραμείνει σε μεγάλο βαθμό ίδια, αν και δεν αποκλείονται μικρές επεμβάσεις στις γραμμές και τα ανοίγματα των θυρών.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
H τρέχουσα γενιά του Kia Stonic
H τρέχουσα γενιά του Kia Stonic

Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες, όλα δείχνουν πως το επόμενο Stonic θα αποχαιρετήσει την αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή -καθώς αυτή τη θέση θα καλύψει το νέο EV2- και θα επικεντρωθεί σε θερμικά και υβριδικά σύνολα.

Μέχρι σήμερα, το κορεατικό B-SUV προσφερόταν με έναν βασικό βενζινοκινητήρα 79 ίππων και με έναν ήπια υβριδικό 1.0 turbo των 100 ίππων. Η μεγάλη είδηση, ωστόσο, είναι πως, στη νέα του γενιά, το Stonic ενδέχεται να αποκτήσει για πρώτη φορά ένα πλήρως υβριδικό σύστημα, όπως αυτά που διαθέτουν ήδη τα Kia Niro, Sportage και Sorento.

Αυτή η επιλογή θα του επιτρέψει να σταθεί πιο δυναμικά απέναντι σε ανταγωνιστές όπως τα Renault Captur E-Tech και Toyota Yaris Cross, σε μία από τις εμπορικότερες και δημοφιλέστερες κατηγορίες της ευρωπαϊκής (και ελληνικής) αγοράς.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ