H Honda κρατάει ζωντανούς τους κινητήρες βενζίνης

Honda Civic Type R 2023

Παρότι το 2030 η Honda θα διαθέτει 30 αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα παγκοσμίως, η ιαπωνική εταιρεία σκοπεύει να πουλάει αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης τουλάχιστον για μιάμιση δεκαετία ακόμη.

Τα πλάνα της Honda επιβεβαίωσε ο πρόεδρος Toshihiro Mibe, κατά τη διάρκεια επίσκεψής του στο εργοστάσιο του Marysville στις Ηνωμένες Πολιτείες - μια πολύ σημαντική αγορά για τους Ιάπωνες. Όπως είπε, οι θερμικοί κινητήρες θα παραμείνουν σε συγκεκριμένα οχήματα, όπως τα sportscars και τα Pickups.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πέραν της παράτασης της ζωής των θερμικών κινητήρων, στους οποίος η Honda έχει γράψει ένα θρυλικό κεφάλαιο με την τεχνολογία VTEC, ωστόσο, η προτεραιότητα στα πλάνα της Honda είναι ο σταδιακός εξηλεκτρισμός της γκάμας της, και παράλληλα η εξέλιξη τεχνολογιών προηγμένων εναλλακτικών καυσίμων.

Ο πρόεδρος της Honda, Tochihiro Mibe
Ο πρόεδρος της Honda, Tochihiro Mibe

Στο πλαίσιο αυτό, μέχρι το τέλος αυτής της δεκαετίας η Honda θα διαθέτει 30 διαφορετικά αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα στις διάφορες αγορές του κόσμου. Κάποια από αυτά θα προκύψουν από τη συνεργασία της με τη Sony, και θα έχουν το όνομα Afeela. Ειδικά στις ΗΠΑ, από όλου μιλούσε ο Mibe, η Honda θα συνεργαστεί για το σκοπό αυτό με τη General Motors, ώστε να παράγονται στο εργοστάσιο της τελευταίας στο Tennessee τα ηλεκτρικά Crossovers Honda Prologue και Acura ZDX, πάνω στην πλατφόρμα Ultium.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Honda Prologue EV
Honda Prologue EV

Επίσης, η Honda σκοπεύει να συνεργαστεί με την LG για να θεμελιώσει ένα καινούριο gigafactory κατασκευής μπαταριών επί αμερικανικού εδάφους, ξεκινώντας από το 2025. Μέχρι το 2026, θα έχει έτοιμη την καινούρια της πλατφόρμα ηλεκτρικών αυτοκινήτων με την ονομασία e:Architecture.

Acura Precision EV concept
Acura Precision EV concept

Όσο για την Ευρώπη, θυμίζουμε ότι από το 2035 δεν θα επιτρέπεται σε κανέναν κατασκευαστή να πουλάει στην ήπειρό μας αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης, ακόμα και αν πρόκειται για υβριδικά. Αν και τελευταία υπάρχουν όλο και περισσότερες αντιδράσεις για αυτό. Όμως, τα λόγια του Toshihiro Mibe αφορούν κυρίως στην αμερικανική αγορά, η οποία κινείται με πολύ πιο αργό ρυθμό -βάσει της καταναλωτικής κουλτούρας- προς τον περιορισμό των θερμικών κινητήρων.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ