citroen aposirsi

H BMW προχωρά σε ανασχεδιασμό της πανίσχυρης M5 -Όλες οι πληροφορίες

BMW M5

Παρότι η νέα BMW M5 βρίσκεται μόλις ενάμιση χρόνο στην αγορά, η βαυαρική εταιρεία προετοιμάζει τον ανασχεδιασμό του εμβληματικού της sports-sedan για τη στιγμή που θα κλείσει την τριετία του.

Πρόσφατες κατασκοπευτικές φωτογραφίες αποκάλυψαν ότι επέρχεται facelift για τη M5, που θα παρουσιαστεί επίσημα την Άνοιξη του 2027 και θα λανσαριστεί στην αγορά το Φθινόπωρο της ίδιας χρονιάς - με το εμπορικό λανσάρισμα να εκτείνεται ουσιαστικά στο 2028.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λίγες ημέρες μετά την εμφάνιση της ανανεωμένης BMW Σειράς 5 Touring, γίνεται πλέον σαφές ότι η BMW δεν έμεινε απόλυτα ικανοποιημένη από την αρχική σχεδιαστική κατεύθυνση της νέας γενιάς.

Έτσι, αποφάσισε να προχωρήσει σε ουσιαστικές διορθώσεις, με τις αλλαγές αυτές να περνούν και στην κορυφαία M5 Sedan. Τα νέα πρωτότυπα δείχνουν να απομακρύνονται από τη «Neue Klasse» αισθητική και να πλησιάζουν περισσότερο τις κλασικές αναλογίες που έκαναν θρύλο την M5.

Οι προβολείς είναι πλέον αισθητά πιο λεπτοί και στενοί, με δύο ξεχωριστά φωτιστικά στοιχεία, ενώ η χαρακτηριστική διπλή «νεφροειδής» μάσκα έχει επανασχεδιαστεί πλήρως. Το αποτέλεσμα είναι ένα ρύγχος πιο χαμηλό και πιο φαρδύ, που θυμίζει έντονα τις ένδοξες εποχές της M5 E39, χωρίς ωστόσο να απουσιάζει το κλειστό πάνελ που χαρακτηρίζει τη νέα γενιά μοντέλων της BMW.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Καθώς διατηρείται μια λεπτή οριζόντια εισαγωγή αέρα πάνω από την πινακίδα, ο επιθετικός προφυλακτήρας με τις μεγάλες εισαγωγές αέρα και το λεπτό σπόιλερ στο κάτω χείλος ενισχύουν την αεροδυναμική πίεση στον εμπρός άξονα.

Οι τεράστιες ζάντες των 21 ιντσών, τα πίσω ελαστικά πλάτους 295 χιλιοστών και το πανίσχυρο σύστημα φρένων με ανθρακονημάτινους-κεραμικούς δίσκους και εντυπωσιακές κίτρινες δαγκάνες μαρτυρούν τις βλέψεις σχετικά με τον ωμό της δυναμισμό.

Στο πίσω μέρος, τα πρωτότυπα φέρουν πλέον φωτιστικά σώματα παραγωγής με εντελώς νέα φωτεινή υπογραφή, εμπνευσμένη από τη νέα BMW X5, δείχνοντας ότι το μοντέλο βρίσκεται πλέον πολύ κοντά στην τελική του μορφή.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει και η χρήση ινών λιναριού σε κρίσιμα αεροδυναμικά στοιχεία. Το λεπτό σπόιλερ στο χείλος του πορτμπαγκάζ, με σχεδίαση που θυμίζει ducktail, είναι πιο έντονο από ποτέ και φαίνεται καλυμμένο με βινύλιο, όπως και η οροφή. Και τα δύο στοιχεία αναμένεται να κατασκευάζονται από λινάρι, υλικό που συνδυάζει χαμηλό βάρος και υψηλή αντοχή ενισχύοντας τόσο την εμφάνιση όσο και την απόδοση.

Στο εσωτερικό, η νέα BMW M5 θα υιοθετεί το πανοραμικό ψηφιακό σύστημα με το νέο iDrive X, συνοδευόμενο από πλήθος τεχνολογιών αιχμής. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στο ολοκαίνουργιο σύστημα ελέγχου πλαισίου, το οποίο θα αντικαταστήσει την έως τώρα προσαρμοζόμενη ανάρτηση, ανεβάζοντας τον πήχη στη δυναμική οδήγηση.

Σε επίπεδο μηχανικών συνόλων, η M5 παραμένει πιστή στη φιλοσοφία του plug-in hybrid. Η συνδυαστική ισχύς θα ξεπερνά τους 720 ίππους, με μετάδοση της δύναμης και στους τέσσερις τροχούς μέσω του συστήματος M xDrive και αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων. Παράλληλα, δεν αποκλείεται η BMW να αναβαθμίσει τη χωρητικότητα της μπαταρίας ιόντων λιθίου, ώστε η αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία να αγγίζει τα 100 χιλιόμετρα.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ