Τέλος τα μπόνους στα plug-in υβριδικά για τους Γερμανούς

Toyota RAV4 plug-in

Νωρίτερα από το αναμενόμενο, οι κρατικές επιδοτήσεις για την αγορά plug-in υβριδικού μοντέλου φτάνουν στο τέλος τους στη Γερμανία, τη στιγμή που οι τιμές τους έχουν πάρει την ανιούσα.

Το πρώτο πραγματικό «crash test» για τη γερμανική αγορά αυτοκινήτου και συγκεκριμένα για τα plug-in υβριδικά μοντέλα πρόκεται να έρθει στις αρχές της επόμενης χρονιάς, όταν και η γερμανική κυβέρνηση θα αποσύρει την επιδότηση για αγορά καινούριου αυτοκινήτου αυτής της τεχνολογίας.

Η εν λόγω κίνηση της γερμανικής κυβέρνησης έρχεται νωρίτερα από τον αρχικό προγραμματισμό που ήθελε τις κρατικές επιδοτήσεις να δίνονται για τα plug-in υβριδικά έως το 2025 καθώς τώρα αναμένεται να σταματήσει στο τέλος της τρέχουσας χρονιάς.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Να σημειωθεί ότι σύμφωνα με τον αρχικό προγραμματισμό τα σχέδια της γερμανικής κυβέρνησης ανέφεραν ότι το ύψος της επιδότησης θα μειωνόταν το 2023, από τα 6.000 ευρώ που βρίσκεται σήμερα στα 4.000 ευρώ, ενώ για το 2024 και 2025 το ποσό θα έπεφτε ακόμη περισσότερο, στα 3.000 ευρώ.

Lexus NX 450h+ 6

Οι παγκόσμιες οικονομικές εξελίξεις και ο πόλεμος στην Ουκρανία φαίνεται να είναι τα δύο σημαντικότερα πράγματα που επηρεάζουν την απόφαση των Γερμανών, οι οποίοι, ενόψει όλων των εξελίξεων προσπαθούν να περικόψουν έξοδα από όπου μπορούν ώστε να διοχετεύσουν αυτό το μέρος του κρατικού προϋπολογισμού αλλού.

Ανεπηρέαστη δεν θα μείνει ούτε η κρατική επιδότηση που δίνεται για την αγορά αμιγώς ηλεκτρικού αυτοκινήτου στην Γερμανία, η οποία ωστόσο θα συνεχίσει να υπάρχει και στο μέλλον με σκοπόν να ενισχυθούν οι πωλήσεις αυτής της κατηγορίας έναντι των υβριδικών αλλά και των μοντέλων που φέρουν κινητήρες εσωτερικής καύσης. Η κρατική ενίσχυση αναμένεται να μειωθεί στα 4.000 ευρώ για το 2023 και για το 2024 και 2025 θα πέσει ακόμη χαμηλότερα στα 3.000 ευρώ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το 2021 η γερμανική κυβέρνηση έλαβε συνολικά 625.000 αιτήσεις για κρατική επιχορήγηση αγοράς εξηλεκτρισμένου αυτοκινήτου. «Θέλουμε να εστιάσουμε περισσότερο την υποστήριξή μας στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και στην προστασία του κλίματος», είχε δηλώσει σχετικά προ μερικών μηνών ο ομοσπονδιακός υπουργός Οικονομικών Υποθέσεων και Κλιματικής Αλλαγής Robert Habeck προσθέτοντας παράλληλα ότι τα plug-in υβριδικά έχουν πλέον τόσες πωλήσεις που δείχνουν ότι δεν χρειάζονται «βοήθεια».

Δείτε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ