Το γαλλικό NamX γεμίζει στο λεπτό με έξι κάψουλες υδρογόνου

NamX Hydrogen Prototype

Με το πρωτότυπό της Coupe SUV που θα παρουσιάσει στο Σαλόνι του Παρισιού, η γαλλική NamX προτείνει τον ανεφοδιασμό με έξι αφαιρούμενες κάψουλες υδρογόνου στο πορτ-μπαγκάζ.

Στην εποχή της ηλεκτροκίνησης, η NamX είναι μία ακόμη νεοφυής γαλλική εταιρεία που επιμένει στο υδρογόνο -μετά τη Hopium με το sedan που παρουσίασε πριν από ένα χρόνο- και τώρα ετοιμάζεται να παρουσιάσει και το πρωτότυπό της Coupe SUV, που μάλιστα φέρει τη σχεδιαστική υπογραφή του οίκου Pininfarina, στο φετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού (17-23 Οκτωβρίου 2022).

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η καινοτομία του NamX βρίσκεται στην όλη ιδέα ανεφοδιασμού του με υδρογόνο. Πέραν του βασικού του δοχείου αποθήκευσης υδρογόνου, διαθέτει επιπλέον και έξι μεμονωμένα δοχεία κάτω από το χώρο αποσκευών. Τα δοχεία αυτά είναι έξι κάψουλες, τις οποίες ο κάτοχος του αυτοκινήτου μπορεί να αφαιρέσει και να τις αντικαταστήσει με έξι νέες κάψουλες, γεμάτες με υδρογόνο.

Οι κάψουλες αυτές θα διατίθενται στην αγορά και ο ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου θα μπορεί να τις αγοράζει επιστρέφοντας τις έξι άδειες που είχε ήδη χρησιμοποιήσει. Με αυτό τον τρόπο, η NamX προτείνει μια λύση για να παρακαμφθεί το πρόβλημα της έλλειψης σταθμών ανεφοδιασμού υδρογόνου στο οδικό δίκτυο (και) της Ευρώπης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μια από τις μεγάλες προκλήσεις για τη NamX είναι να διασφαλίσει ότι αυτές οι κάψουλες στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου μπορούν να αντέξουν τις πιέσεις μιας ενδεχόμενης σύγκρουσης, και μια άλλη πρόκληση να πετύχει τη διανομή αρκετών καψουλών υδρογόνου για να καλύπτει τη ζήτηση. Κι έπειτα, στη γενικότερη εικόνα, πρέπει να οικοδομηθεί και ένα πανευρωπαϊκό δίκτυο «πράσινης» παραγωγής υδρογόνου με μηδενικούς ρύπους.

Η γαλλική εταιρεία φιλοδοξεί να παρουσιάσει την έκδοση παραγωγής του Coupe SUV αυτού το 2025. Η βασική του έκδοση θα είναι πισωκίνητη με 300 ίππους, ενώ θα υπάρχει και τετρακίνητη με 550 hp. Στόχος είναι να επιτευχθεί αυτονομία 800 χιλιομέτρων, και η τιμή του αυτοκινήτου θα κυμαίνεται στις 65-95 χιλιάδες ευρώ. Θα είναι, δηλαδή, μια εναλλακτική πρόταση στα premium ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ