Έτοιμο για παραγωγή το πρωτότυπο υδρογόνου Machina Alpha 0

Hopium Machina Alpha 0

Το εντυπωσιακό, κατάμαυρο υδρογονοκίνητο sedan της Hopium έκανε το ντεμπούτο του κατά τη διάρκεια της εβδομάδας Viva Technology στο Παρίσι.

Προφανώς ο ιδρυτής της Hopium, Olivier Lombard, εκτιμά ότι οι σταθμοί ανεφοδιασμού υδρογόνου στην Ευρώπη θα αυξηθούν ραγδαία μέσα σε αυτή τη δεκαετία - και θα επιλυθεί με αυτόν τον τρόπο το βασικό, μέχρι στιγμή, εμπόδιο για την εξάπλωση των αυτοκινήτων υδρογόνου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έτσι, επέλεξε να βαδίσει στα χνάρια μεγάλων αυτοκινητοβιομηχανιών (Honda, Hyundai, BMW, Jaguar-Land Rover και άλλων) που σταδιακά ακολουθούν το Toyota Mirai στην εξέλιξη της τεχνολογίας κυψελών υδρογόνου, η οποία προσφέρει τα μεγάλα πλεονεκτήματα της μηδενικής εκπομπής ρύπων (καθότι η καύση του υδρογόνου αποβάλλει μόνο καθαρό νερό) και του τάχιστου ανεφοδιασμού, σε σχέση με ένα ηλεκτρικό.

Η Hopium ανακοίνωσε την παραγωγή του Machina Alpha 0 τον περασμένο Οκτώβριο, το κατασκεύασε με χρόνο-ρεκόρ στο εργοστάσιο του Linas-Montlhery, και έχει ήδη φτάσει σε επίπεδο εξέλιξης που προσεγγίζει τις τελικές του προδιαγραφές. Σύμφωνα με αυτές, η τελική ταχύτητα του γαλλικού sedan αγγίζει τα 200 km/h. Περισσότερες πληροφορίες θα ανακοινωθούν από την εταιρεία τους προσεχείς μήνες.

Η ιστορία του Olivier Lombard με το υδρογόνο πάει αρκετά πίσω. Ως αγωνιζόμενος, και πρώην νικητής των 24 Ωρών του LeMans στην κατηγορία LMP2, ο Γάλλος αγωνιζόταν με υδρογονοκίνητα αγωνιστικά για επτά χρόνια, αποκτώντας εξοικείωση και τεχνογνωσία στην τεχνολογία του συγκεκριμένου καυσίμου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το εντυπωσιακό σε εμφάνιση Hopium Machina Alpha 0, που αισθητικά παραπέμπει στο Tesla S και μαζί στην Porsche Taycan, αναμένεται να μπει σύντομα στη μαζική παραγωγή. Η γαλλική εταιρεία ανακοίνωσε ότι έχει δεχθεί ήδη χίλιες παραγγελίες.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ