Το Ford Ranger θα αποκτήσει και plug-in υβριδική έκδοση

Ford Ranger 2022

Η Ford δεν αποκάλυψε τα πλάνα της για ένα υβριδικό Ranger κατά την παρουσίασή του νέου της pickup, αλλά αυτό σύντομα θα γίνει πραγματικότητα, πιθανότατα με έναν ηλεκτροκινητήρα μαζί με τον τετρακύλινδρο 2.3 ή 2.5 λίτρων.

Η εταιρεία του Ντιτρόιτ διαθέτει ήδη ένα υβριδικό σύστημα για μεγάλα SUV, που τοποθετεί στο αμερικανικό Escape και αποδίδει 167kW, με ηλεκτρική αυτονομία 50 χιλιομέτρων. Παρόλα αυτά, υπάρχει και το ενδεχόμενο να ξεσηκώσει για το Ranger το ηλεκτρικό μοτέρ των 142kW σε συνδυασμό με τον τετρακύλινδρο 2.5 βενζίνης - έναν συνδυασμό που έκανε πρόσφατα το ντεμπούτο του στο νέο Maverick στις ΗΠΑ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Ford δεν έχει δώσει, προς το παρόν, σαφείς πληροφορίες για το υβριδικό σύστημα του νέου Ranger, ούτε για τις ενδεχόμενες σχεδιαστικές ή αισθητικές διαφοροποιήσεις αυτής της εξηλεκτρισμένη έκδοσης σε σχέση με τα Ranger αποκλειστικά θερμικού κινητήρα - που κορυφώνονται με τον V6 turbo-diesel μονάδα των 3.0 λίτρων.

Ο επικεφαλής εξέλιξης της πλατφόρμας Τ6 της Ford, Ian Foston, αποκάλυψε μόνο ότι «η τρίτης γενιάς πλατφόρμα Τ6 της νέας γενιάς του Ranger είναι αποδεδειγμένα ικανή για διαφορετικές τεχνολογίες κίνησης καθώς προχωράμε προς το μέλλον».

Επιπλέον, πρόσθεσε ότι στη μεγάλη έρευνα της Ford στους αγοραστές των pickup ανά τον κόσμο, έρευνα στην οποία βασίστηκε ο σχεδιασμός του νέου Ranger, μεγάλο μέρος των ερωτηθέντων απάντησε ότι θα τους ενδιέφερε μια εξηλεκτρισμένη έκδοση του νέου Ranger.

«Μιλήσαμε με πελάτες σε όλο τον κόσμο και πολλοί από αυτούς έχουν εμπειρία από την ηλεκτροκίνηση, κάθε είδους, ρώτησαν αν το Ranger θα είναι διαθέσιμο με αυτή την τεχνολογία. Παράλληλα, υπάρχουν νομοθετικές προϋποθέσεις σε διάφορες αγορές του πλανήτη. Συνεπώς, είναι ξεκάθαρο ότι το μέλλον των EV είναι λαμπρό σε κάθε κατηγορία, συμπεριλαμβανομένων και των ελαφρών φορτηγών», συμπλήρσε ο Foston.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Εξάλλου, πολλοί από τους ανταγωνιστές της Ford έχουν ήδη επιβεβαιώσει πως εξελίσσουν ήδη τις υβριδικές εκδόσεις των pickup ημι-φορτηγών τους. Ένας από αυτούς είναι η Toyota, που θα διαθέσει στην αγορά την υβριδική εκδοχή του Hilux μέσα στο 2023. Το ίδιο θα κάνει και η Nissan με το Navara, και η Mitsubishi με το L200.

Το νέο Ranger θα φτάσει στην Ευρώπη μέσα στο 2022, συνεπώς μάλλον φαντάζει αμφίβολο να δούμε την plug-in υβριδική του εκδοχή στην ήπειρό μας πριν από το 2023.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ