Ferrari - H νέα έξυπνη πατέντα των Ιταλών

Ferrari SF90 Stradale

Η Ferrari κατέθεσε δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για ένα καινοτόμο σύστημα μηχανισμού, το οποίο μπορεί να μετακινήσει το κάθισμα οδηγού μαζί με τα πεντάλ και το τιμόνι από τη μια μεριά στην άλλη ή στο κέντρο, όπως τα αγωνιστικά.

Η άκρως ενδιαφέρουσα πατέντα του κατασκευαστή βρίσκεται ήδη στο αρμόδιο γραφείο ευρεσιτεχνιών και εμπορικών σημάτων των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής (USPTO). Όταν το κάθισμα θα είναι στην αριστερή πλευρά ή στη δεξιά (στις χώρες όπου οδηγούν δεξιοτίμονα), ο χρήστης θα οδηγεί το αυτοκίνητο κανονικά στους δημόσιους δρόμους. Μετακινούμενο στην κεντρική θέση, θα μπορεί να νιώθει σαν πραγματικός πιλότος ενός αγωνιστικού αυτοκινήτου.

ferrari b
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όπως αντιλαμβανόμαστε από τις φωτογραφίες που δημοσιεύθηκαν πρόσφατα, το τιμόνι, το ταμπλό και τα πεντάλ στα πόδια μετακινούνται μαζί με το κάθισμα οδηγού. Που σημαίνει όλα τα χειριστήρια (φρένα και γκάζι) δεν μπορούν να έχουν φυσική σύνδεση με τις υπόλοιπες μονάδες, αλλά θα πρέπει να λειτουργούν ηλεκτρονικά «μέσω καλωδίου».

Προς το παρόν, γνωρίζουμε πως μόνο το Tesla Cybertruck θα έχει αυτόν τον τύπο κατασκευής, διότι σε όλα τα υπόλοιπα σύγχρονα μοντέλα (ηλεκτρικά ή μη) τουλάχιστον το τιμόνι, έχει κανονική σύνδεση με τους τροχούς.



ferrari c

Να σημειώσουμε πως η Ferrari, δεν είναι η πρώτη εταιρεία που σκέφτηκε την ιδέα αυτή. Η Audi είχε παρουσιάζει παρόμοια τεχνολογία το 2018 στο πρωτότυπο PB18 e-tron concept, όπου επίσης το κάθισμα κινούνταν και στις δύο μεριές. Παρ΄ όλα αυτά δεν υλοποιήθηκε ποτέ σε όχημα παραγωγής. Αναμένουμε να δούμε, αν η ιταλική φίρμα τα καταφέρει.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ