
Νέες φήμες κυκλοφόρησαν στην Ιαπωνία σχετικά με την επιστροφή της Toyota Celica. Το σπορ coupe μοντέλο, θα μπορούσε να εξοπλίζεται με θερμικό κινητήρα, να έχει μηχανικό κιβώτιο, αλλά και τετρακίνηση.
Μετά από σχεδόν 20 χρόνια απουσίας από την αγορά και αρκετές εικασίες, φαίνεται πως το comeback του αυτοκινήτου πλησιάζει. Η εταιρεία έχει επιβεβαιώσει ουσιαστικά την κατασκευή του, αν και όλες οι πληροφορίες της επερχόμενης όγδοης γενιάς, παραμένουν… επτασφράγιστο μυστικό.

Κάποια τοπικά μέσα ενημέρωσης βέβαια, έχουν αρχίσει να κάνουν υποθέσεις. Για το σύστημα μετάδοσης και τις δυνατότητές του. Η νέα Celica θα εξελιχθεί κατά πάσα πιθανότητα από την Gazoo Racing και για αυτό περιμένουμε καταιγιστικές επιδόσεις.
BUY NOW
Ενδεχομένως το μοτέρ που θα βρίσκεται κάτω από το καπό, να βασίζεται στον 4κύλινδρο 2λιτρο turbo G20E. Στη βασική του έκδοση αποδίδει 400 ίππους, αλλά εύκολα θα έφτανε και τους 600 ίππους.
Ο συγκεκριμένος κινητήρας παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο GR Yaris M Concept, στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο. Παραδοσιακά, η Celica διέθετε κινητήρα τοποθετημένο στο εμπρός μέρος, αλλά σύμφωνα με ιαπωνικές πηγές, θα μπορούσε να… μετακινηθεί και στο κέντρο. Αν συμβεί αυτό, τότε ίσως έχουμε «συγχώνευση» μαζί με το πιθανό νέο MR2.

Επιπλέον, λέγεται ότι είναι εφικτό φυσικά να τη δούμε και με τετρακίνηση GR Four από το GR Yaris. Όσον αφορά το κιβώτιο, αναμένεται να κυκλοφορήσουν εκδόσεις με χειροκίνητο 6 σχέσεων και αυτόματο διπλού συμπλέκτη με 8 σχέσεις.
Ένα ενδεχόμενο για το επίσημο ντεμπούτο της GR Celica, θα ήταν στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο το 2027. Μέχρι τότε, όσο περνούν οι μήνες, θα μαθαίνουμε και περισσότερες λεπτομέρειες.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ