
Η BMW μένει πιστή στους μεγάλους θερμικούς κινητήρες για την κορυφαία, πανίσχυρη έκδοση της νέας γενιάς της BMW X5, που θα ξεπερνά τους 700 ίππους με κινητήρα 4.4 λίτρων και plug-in υβριδικό σύστημα.
Οι μέχρι στιγμής πληροφορίες από το Μόναχο αναφέρουν ότι κάτω από το καπό της νέας BMW Χ5 Μ θα παραμείνει ο V8 biturbo των 4,4 λίτρων (με κωδικό S68), γνωστός ήδη από τις XM και M5. Θα συνοδεύεται από plug-in υβριδικό σύστημα, με συνδυαστική ισχύ που θα ξεπερνά τους 700 ίππους.
Κι αυτό δεν είναι το μόνο: φήμες θέλουν τη γερμανική εταιρεία να εξελίσει και μια αμιγώς ηλεκτρική iX5M, η οποία θα προσφέρει επιδόσεις χωρίς εκπομπές ρύπων.
BUY NOW
Όλα αυτά εντάσσονται στο πρόγραμμα της ριζικής αλλαγής της νέας Χ5, που αναμένεται το 2026 με τον κωδικό G95. Το μεγάλο SUV θα περάσει σε μια νέα εποχή, βασισμένο τόσο στην ολοκαίνουρια σχεδιαστική φιλοσοφία - αν και θα εξακολουθήσει να βασίζεται στην πλατφόρμα CLAR.

Ο ειδικός του GCI Nikita Chuicko -της ρωσικής ιστοσελίδας kolesa.ru- μας δίνει μια πρώτη γεύση από την ακραία έκδοση X5M μέσα από ψηφιακές δημιουργίες του - βασισμένες στην αισθητική της Vision Neue Klasse X.
Η σχεδίαση είναι πιο αιχμηρή, με έντονες καμπύλες στα πλαϊνά και πλήρη απουσία χειρολαβών, οι οποίες έχουν αντικατασταθεί από μικρούς διακόπτες ενσωματωμένους στη βάση των παραθύρων – μια λύση που έχουμε ήδη δει στις Ford Mustang Mach-E και Ferrari Purosangue.
Δεν πρόκειται απλώς για στιλιστική επιλογή: η αλλαγή αυτή συμβάλλει στη βελτίωση της αεροδυναμικής και εξυπηρετεί τις απαιτήσεις αποδοτικότητας στις εξηλεκτρισμένες εκδόσεις.
Το εμπρός μέρος της νέας X5M διατηρεί τις κλασικές διπλές «νεφροειδείς» γρίλιες, αν και σε πιο μετρημένες διαστάσεις σε σύγκριση με τις υπερβολικές λύσεις των i7 και XM. Ο σχεδιασμός είναι επιθετικός, με αιχμηρά φώτα και δυναμικό προφυλακτήρα που θυμίζει έντονα τη νέα M5 - μοντέλο με το οποίο η X5M θα μοιράζεται τη μηχανική βάση.

Παράλληλα, παρότι η νέα Χ5 δεν βασίζεται στη νέα πλατφόρμα Neue Klasse, θα διαθέτει εξελιγμένη σχεδίαση στο εσωτερικό, με μινιμαλιστική αισθητική, ορισμένους διακόπτες αφής και προηγμένους φωνητικούς βοηθούς. Ο πίνακας οργάνων και το infotainment θα υιοθετούν το εξελιγμένο περιβάλλον χρήσης του BMW iDrive 9.
Η εμπορική διάθεση της νέας BMW X5 αναμένεται μέσα στο 2026, ενώ η κορυφαία της έκδοση Μ να βρίσκεται ήδη στο τελικό στάδιο εξέλιξής της.