audi q3

Επένδυση μαμούθ από τη Volkswagen -Για ποια τεχνολογία θα ξοδέψει 200 εκατ. δολλάρια

VW chips China 1

Ο όμιλος Volkswagen θα εξελίξει για πρώτη φορά το δικό του μικροτσίπ που θα αποτελέσει τον πυρήνα των προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης οδηγού (ADAS) και αυτόνομης οδήγησης.

Η Volkswagen China ανακοίνωσε μία στρατηγική επένδυση άνω των 200 εκατομμυρίων δολαρίων για την ανεξάρτητη σχεδίαση και εξέλιξη της τεχνολογίας System on a Chip (SoC) στην Κίνα. Η κίνηση αυτή, που ανακοινώθηκε στο 8ο China International Import Expo, αποτελεί κομβικό βήμα στο πλαίσιο της στρατηγικής της εταιρείας που αποκαλείται “In China, for China”.

Το System on a Chip (SoC) είναι ένα ολοκληρωμένο κύκλωμα που ενσωματώνει τα περισσότερα ή και όλα τα βασικά στοιχεία ενός υπολογιστικού ή ηλεκτρονικού συστήματος σε ένα μόνο μικροτσίπ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Είναι στην ουσία το τεχνολογικό στοιχείο που επιτρέπει στο όχημα να «σκέφτεται», επεξεργαζόμενο δεδομένα από κάμερες και αισθητήρες, ώστε να κάνει την οδήγηση ασφαλέστερη, ομαλότερη και πιο «ευφυή».

Θα κατασκευαστεί στην Κίναμέσω της CARIZON, μιας κοινοπραξίας μεταξύ της CARIAD (θυγατρικής της Volkswagen για λογισμικό) και της κινεζικής εταιρείας τεχνολογίας Horizon Robotics.

Το πρώτο SoC του Ομίλου VW China αναμένεται να περάσει στη μαζική παραγωγή μέσα στα επόμενα 3 έως 5 έτη, και θα διαθέτει υπολογιστική ισχύ 500-700 TOPS (Trillions of Operations Per Second).

Εξελιγμένο ειδικά για τη νέα γενιά «έξυπνων» οχημάτων του Ομίλου στην Κίνα, το νέο αυτό τσιπ θα αποτελέσει τον πυρήνα λειτουργίας των προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης και των λειτουργιών αυτόνομης οδήγησης της VW. Αρχικά, τα νέα SoC θα ενσωματωθούν στα κινεζικά μοντέλα του Ομίλου Volkswagen που θα διαθέτουν λειτουργίες αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3 (L3) και άνω.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η νέα επένδυση βασίζεται στο προηγούμενο επενδυτικό σχέδιο του Ομίλου Volkswagen (China), ύψους άνω των 100 δισ. κινεζικών γουάν (περίπου 14 δισ. δολαρίων ΗΠΑ), που είχε ανακοινωθεί το 2020, με στόχο τη βαθιά ενσωμάτωση στο οικοσύστημα των «έξυπνων» ηλεκτρικών οχημάτων της Κίνας.

Από το 2026, τα πρώτα μοντέλα εξοπλισμένα με τις προηγμένες λειτουργίες υποβοήθησης οδήγησης της Carizon θα παραδοθούν στους Κινέζους πελάτες. Έως το 2030 ο Όμιλος VW China σχεδιάζει την κυκλοφορία περίπου 30 αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων, επιταχύνοντας τη μετάβασή του στην εποχή των «ευφυών» και διασυνδεδεμένων οχημάτων.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ