audi q3

Το ελληνικό διαμάντι της Fiat είναι έτοιμο να αλλάξει χέρια -Πώς μπορείς να το αποκτήσεις

Fiat 128 Rally

Ένα κλασικό Fiat 128 Rally που κινείται στους δρόμους της Ελλάδας και έχει πάρει μέρος σε αγώνες, δημοπρατείται και αναζητά τον επόμενο ιδιοκτήτη που θα το ευχαριστηθεί.

Υπάρχουν αυτοκίνητα που απλώς κατασκευάστηκαν να κάνουν τη δουλειά τους και άλλα που έχουν έναν δικό τους, μοναδικό χαρακτήρα που όσος χρόνος κι αν περάσει, συνεχίζουν να μιλούν στις καρδιές των οδηγών. Το Fiat 128 Rally του 1974 που δημοπρατείται αυτή τη στιγμή ανήκει ακριβώς σε αυτή τη δεύτερη κατηγορία. Ανακατασκευασμένο από ελληνικά χέρια, είναι κομμάτι μιας αυθεντικής driving κουλτούρας που μειώνεται από τα σύγχρονα συστήματα και τους περιορισμούς.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η αρχή έγινε το 1977, όταν το συγκεκριμένο 128 Rally εισήχθη στην Ελλάδα από τον τότε ιδιοκτήτη του, όντας η έκδοση που έκανε θραύση στην Ιταλία. Δίπορo με επιθετική μάσκα, διπλά φανάρια, μαύρο καπό και χαρακτηριστικά rally σήματα που το ξεχώριζαν από κάθε απλό 128.

Κάτω από το καπό, βρισκόταν ο 1.300άρης τετρακύλινδρος κινητήρας με τα διπλά Weber καρμπιρατέρ που απέδιδε 66 ίππους και συνεργαζόταν με ένα χειροκίνητο κιβώτιο τεσσάρων σχέσεων με κοντύτερες σχέσεις, που σε συνδυασμό με το χαμηλό βάρος του έκαναν τη διαφορά στο δρόμο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η αναγέννησή του ξεκίνησε το 2018, όταν ο προηγούμενος ιδιοκτήτης του άνοιξε το project ανακατασκευής, το οποίο ολοκληρώθηκε το 2022, αφού το όχημα είχε αλλάξει χέρια, επαναφέροντας το αυτοκίνητο όπως ήταν στην εποχή της δόξας του. Η πράσινη απόχρωση συνδυάστηκε με μαύρο καπό, φάσα στο παρμπρίζ και πλευρικές ρίγες με την ένδειξη «Team Les Grecs», ενώ οι ζάντες BWA 13 ιντσών έδεσαν την εικόνα.

Το εσωτερικό έχει ακόμη πιο αγωνιστική αύρα, αφού εφοδιάζεται με roll cage, καθίσματα bucket Sabelt, ζώνες Sparco, βοηθητικοί διακόπτες, φως ανάγνωσης χαρτών, θερμαντικό σώμα, ακόμη και υποπόδιο για τον συνοδηγό. Στοιχεία που δείχνουν πως το αυτοκίνητο δεν χτίστηκε για χαλαρές βόλτες, αλλά για δράση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δεν είναι τυχαίο ότι το όχημα έτρεξε στο Tour de Peloponnese του 2024, δείχνοντας ότι η ανακατασκευή έγινε για να λειτουργεί σαν πραγματικό αγωνιστικό αυτοκίνητο. Συνοδεύεται από ελληνική άδεια κυκλοφορίας και ταυτότητα FIVA, ενώ ο χιλιομετρητής δείχνει 45.253 χλμ.

Στο τέλος, ίσως το πιο εντυπωσιακό να μην είναι ούτε τα τεχνικά χαρακτηριστικά ούτε η ιστορία του, αλλά τα λόγια του ίδιου του ιδιοκτήτη. Τονίζει, πέρα από το ότι το αυτοκίνητο βρίσκεται σε εξαιρετική κατάσταση, εμφανισιακά και οδηγικά, και είναι έτοιμο να συμμετάσχει σε οποιοδήποτε κλασικό event, ότι παρότι έχει αρκετά αυτοκίνητα στην κατοχή του, ελάχιστα του δίνουν το χαμόγελο που του χαρίζει το συγκεκριμένο

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ