Το άγνωστο Donkervoort F22 ταπεινώνει ακόμα και Bugatti Veyron

Donkervoort



Με εξωτική εμφάνιση, εξωπραγματικές επιδόσεις και… προσγειωμένη τιμή, το νέο Donkervoort F22 καταφέρνει να κερδίζει σε απόλυτα νούμερα, μοντέλα σημαντικά πολλαπλάσιου κόστους.

Ο Ολλανδός κατασκευαστής των σπορ boutique αυτοκινήτων δημιουργεί μερικά από τα πιο άγρια, τρομακτικά γρήγορα και ριζοσπαστικά μοντέλα του κόσμου. Αυτή τη φορά, με το νέο Donkervoort F22, ξεπερνά μέχρι και με την Bugatti Veyron στην αναλογία κιλών ανά ίππο!

Το κλειδί στην επιτυχία αυτή δεν είναι άλλο, από τον περιορισμό φυσικά στο βάρος του αμαξώματος, το οποίο έχει συγκρατηθεί σε χαμηλά επίπεδα χάρη στην κατασκευή του σωληνωτού πλαισίου που χρησιμοποιεί χάλυβα, αλουμίνιο και ανθρακονήματα. Η ζυγαριά λοιπόν δείχνει 750 κιλά μόλις.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Donkervoort b

Στη συνέχεια, οι επιδόσεις του οφείλονται στο 2,5άρι 5κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ της Audi που αποδίδει 500 ίππους. Έτσι, η αναλογία ιπποδύναμης σε σχέση με το βάρος είναι 666 ίπποι στον τόνο. Για να έχετε μέτρο σύγκρισης, η Veyron (2008) του 1 εκατομμυρίου ευρώ με τον W16 των τεσσάρων turbo και των 1.001 ίππων έχει μόνο 492 ίππους στον τόνο.

Βέβαια, από τη μία έχουμε ένα τετρακίνητο hypercar με πολυτελή εξοπλισμό και από την άλλη ένα σπαρτιάτικο 2κίνητο σκληροπυρηνικό μοντέλο που παραπέμπει περισσότερο σε κάτι όπως π.χ. ένα Caterham. Όπως και να ‘χει, η εταιρεία υποστηρίζει πως το Donkervoort F22 χρειάζεται 2,5 δευτερόλεπτα μόλις για το 0-100 χλμ./ώρα, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 290 χλμ./ώρα.

Donkervoort c
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ίσως όμως το εντυπωσιακότερο όλων, να είναι η ικανότητα να ξεπερνιούνται τα 2G του αυτοκινήτου στις στροφές. Και όλα αυτά με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων και ένα μπλοκέ διαφορικό της Torsen που μεταδίδει την κίνηση στους πίσω τροχούς μόνο. Για όσους ενδιαφέρονται, η τιμή του στην Ευρώπη θα κυμαίνεται κοντά στα 245.000 ευρώ.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ