
Εμπνευσμένο από τα σκληροτράχηλα αγωνιστικά της ερήμου, αυτό το MINI Countryman 4x4 κατασκευάστηκε από την πρώην νικήτρια του Dakar, την ομάδα X-Raid, σε συνεργασία με τον οίκο Delta 4x4.
Το σκληροπυρηνικό αυτό πρωτότυπο είναι πολύ φαρδύτερο και φυσικά πολύ πιο υπερυψωμένο σε σχέση με το Countryman παραγωγής - σε σημείο που θυμίζει περισσότερο αγωνιστικό rallycar παρά SUV πόλης.

Αυτό το εντυπωσιακό πρόγραμμα ξεκίνησε ως πρωταπριλιάτικο αστείο από την X-Raid, αλλά σύντομα πήρε «σάρκα και οστά» ως ψηφιακό πρωτότυπο, με την υπόσχεση να περάσει σε περιορισμένη παραγωγή αν υπάρξει αρκετό ενδιαφέρον.
BUY NOW

Οπτικά, ξεχωρίζει από τα προεκτάσεις των θόλων που προσθέτουν 20 εκατοστά στο πλάτος, καθώς και από την προστατευτική μπάρα στον εμπρός προφυλακτήρα, τα πρόσθετα LED στη μάσκα και στην οροφή, τις ράγες οροφής για εξοπλισμό overlanding (όπως ρεζέρβες, δεξαμενές) και τους ιμάντες τύπου Defender στο καπό και στο πορτμπαγκάζ.

Το αμάξωμα έχει ματ γκρι χρωματισμό με πορτοκαλί διακοσμήσεις. Όμως, κάτω από αυτό κρύβει μια σειρά από εντυπωσιακές μηχανικές προσθήκες. Η αγωνιστική ανάρτηση αυξάνει την απόσταση από το έδαφος κατά 50 mm, και ακόμα περισσότερο την αυξάνουν και οι τροχοί 18" Hanma της Delta4x4 με ελαστικά παντός εδάφους από την Loder.

Η βάση του πρωτοτύπου αυτού είναι το ηλεκτρικό Countryman SE All4, με δύο κινητήρες απόδοσης 308 ίππων που παίρνουν την ενέργειά τους από τη μπαταρία των 66,5 kWh. Η τελευταία εξασφαλίζει 341 km αυτονομίας. Ωστόσο, οι τροποποιήσεις είναι πιθανόν συμβατές και με άλλες εκδόσεις, όπως η plug-in υβριδική με τον κινητήρα 2.0 Turbo.

Το ακόμα πιο εντυπωσιακό είναι ότι αυτό το ακραίο και σκληροπυρηνικό Mini Countryman εξασφαλίζει κανονικά έγκριση τύπου για χρήση στους δημόσιους δρόμους - όπως επιβεβαιώνουν οι X-Raid και Delta 4x4. Αξίζει, ωστόσο, να σημειώσουμε ότι και η MINI φημολογείται ότι εργάζεται πάνω σε μία δική της, εργοστασιακή «off-road» έκδοση του Countryman.