BMW: Δοκιμές σε ακραίες θερμοκρασίες για τη νέα i7

bmw i7

Πρωτότυπα του πρώτου στον κόσμο αμιγώς ηλεκτρικού sedan της πολυτελούς κατηγορίας ολοκληρώνουν τις τελικές δοκιμές των συστημάτων οδήγησης και ανάρτησης στο κέντρο χειμερινών δοκιμών του BMW Group στη Σουηδία.

Την επόμενη χρονιά η BMW θα παρουσιάσει ήδη το πρώτο στον κόσμο αμιγώς ηλεκτρικό sedan της πολυτελούς κατηγορίας– την BMW i7). Στο πλαίσιο της διαδικασίας εξέλιξης για παραγωγή, η BMW i7 υποβάλλεται τώρα σε δοκιμές δυναμικής συμπεριφοράς στις εγκαταστάσεις του χειμερινού κέντρου δοκιμών του BMW Group στο Arjeplog, Σουηδία. Εκεί, σε απόσταση μόλις μερικών χιλιομέτρων από τον Αρκτικό Κύκλο, οι μηχανικοί δοκιμών θεωρούν ότι οι παγωμένες επιφάνειες και οι χιονισμένοι δρόμοι προσφέρουν τις ιδανικές προϋποθέσεις για ολοκληρωμένη χρήση όλων των συστημάτων κίνησης και ανάρτησης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
bmw i7

Τα εξαρτήματα της ανάρτησης, τα συστήματα διεύθυνσης και πέδησης καθώς και τα συστήματα δυναμικού ελέγχου και ευστάθειας οχήματος που εξελίσσονται για τη μελλοντική γενιά της BMW Σειράς 7 είναι σχεδιασμένα για να βελτιστοποιήσουν περαιτέρω την ισορροπία μεταξύ σπορ συμπεριφοράς και οδηγικής άνεσης - τυπικό χαρακτηριστικό των πολυτελών sedan της μάρκας. Αυτό περιλαμβάνει επίσης τη βελτιστοποίηση της ανάρτησης, των ελατηρίων, των αμορτισέρ και διαφόρων συστημάτων που ρυθμίζουν τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου προκειμένου να ταιριάζουν με τα διάφορα συστήματα κίνησης.

bmw i7
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στο χειμερινό τοπίο της Λαπωνίας, οι μηχανικοί δοκιμών έχουν βρει τις τέλειες προϋποθέσεις για κάτι τέτοιο. Κατά τη διάρκεια των test drives στους χιονισμένους δρόμους γύρω από το Arjeplog, μπορούν να δοκιμάζουν και να βελτιστοποιούν όλες τις λειτουργίες υπό εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες για να πετυχαίνουν την πιο αρμονική, και σύμφωνη με τα πρότυπα της BMW, οδηγική εμπειρία. Επιπλέον, χρησιμοποιούν επιφάνειες δοκιμών σε παγωμένες λίμνες με χαμηλό συντελεστή πρόσφυσης για ακριβή ρύθμιση των συστημάτων ελέγχου ανάρτησης. Το σύστημα διεύθυνσης περνά από σχολαστικό έλεγχο και ρύθμιση όπως και οι πολυάριθμες λειτουργίες του συστήματος Dynamic Stability Control (DSC) και η ρυθμισμένη με ακρίβεια διάδραση μεταξύ πέδησης λόγω τριβής και επιβράδυνσης μέσω ανάκτησης ενέργειας.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ