Αυτό είναι το Slavia, το νέο compact σεντάν της Skoda

Skoda Slavia

H Skoda αποκάλυψε σήμερα το νέο Slavia, ένα νέο προσιτό σεντάν το οποίο θα διατεθεί στην αγορά της Ινδίας και θα προσφέρει πολύ καλούς χώρους.

Το Slavia αποτελεί μέρος του προγράμματος India 2.0 του Ομίλου Volkswagen και είναι το δεύτερο μοντέλο της Skoda μετά το SUV με την ονομασία Kushaq που απευθύνεται ειδικά στην αγορά της Ινδίας.

Το αυτοκίνητο βασίζεται στην μικρή MQB πλατφόρμα του Ομίλου VW, την οποία η Skoda έχει τροποποιήσει ειδικά για τις προδιαγραφές της ινδικής αγοράς (MQB-A0-IN), ενώ έχει σχεδιαστεί και εξελιχθεί στο Volkswagen India Technology Centre, στο Pune της Ινδίας, και θα παράγεται στο εργοστάσιο του ομίλου VW στην ίδια τοποθεσία χρησιμοποιώντας σε ποσοστό 95% πρώτες ύλες από τοπικούς, Ινδούς προμηθευτές.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Skoda Slavia

Σχεδιαστικά, το νέο μοντέλο ακολουθεί μια γνώριμη εικόνα με βάση τα πρόσφατα μοντέλα της Skoda, υιοθετώντας ένα αμάξωμα ενός μικρομεσαίου σεντάν με κουπέ στυλ πίσω μέρος, το οποίο θυμίζει την αντίστοιχη 5θυρη σχεδίαση της Octavia. To μήκος του αγγίζει τα 4.541 χιλιοστά.

Στο εμπρόσθιο τμήμα ξεχωρίζουν τα LED φώτα που παραπέμπουν στα αντίστοιχα της Fabia, ενώ αντίστοιχα LED φώτα υπάρχουν και στο πίσω τμήμα.

Skoda Slavia
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στο εσωτερικό του, το Slavia ακολουθεί απλές και λιτές γραμμές, χωρίς να αφήνει στη άκρη και κάποια σύγχρονα στοιχεία τεχνολογίας όπως είναι η 10 ιντσών οθόνη αφής για το σύστημα πολυμέσων στο κέντρο του ταμπλό και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 8 ιντσών.

Ποιοτικά, τα πλαστικά στην καμπίνα αναμένονται ως επί το πλείστον σκληρά στην αφή, με καλή όμως συναρμογή και φινίρισμα. Η Skoda υπόσχεται πολύ καλή εσωτερική ευρυχωρία για τους επιβάτες του αυτοκινήτου, ενώ το πορτ-μπαγκάζ έχει μεγάλη χωρητικότητα 521 λίτρων.

Skoda Slavia

Στους κινητήρες του, το Skoda Slavia προσφέρει επιλογή ανάμεσα σε δύο turbo μοτέρ βενζίνης στα 1,0 και 1,5 λίτρα, τα οποία αποδίδουν αντίστοιχα 115 και 150 ίππους. Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω μηχανικού ή αυτόματο κιβωτίου 6 σχέσεων - ενώ η ισχυρότερη έκδοση προσφέρει και την επιλογή του πιο σύγχρονου διπλοσύμπλεκτου DSG7.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σε ό,τι αφορά στην ονομασία του νέου μοντέλου, «Slavia» ονομάζονταν τα πρώτα ποδήλατα και αργότερα, οι μοτοσικλέτες που κατασκεύαζαν οι ιδρυτές της εταιρείας Vaclav Laurin και Vaclav Klement.

Skoda Slavia

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Όμιλος VW σχεδιάζει μια προϊοντική επίθεση στην Ινδία, εκεί όπου στοχεύει να αποκτήσει μερίδιο 5% μέχρι το 2025 για όλες τις μάρκες του (Skoda, Volkswagen, Audi, Porsche, Lamborghini). Μετά τα Slavia και Kushaq, αναμένουμε και 2 νέα μοντέλα της Volkswagen ειδικά για την εν λόγω αγορά.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ