
Το ιαπωνικό τετρακίνητο εγκαταλείπει τον Crossover / Wagon χαρακτήρα του και μεταμορφώνεται, στη γενιά του 2026, σε ένα αμερικανικών προδιαγραφών οικογενειακό, κλασσικό SUV.
Ύστερα από τρεις δεκαετίες που είχε χαρακτήρα Crossover με wagon σιλουέτα, το Subaru Outback αλλάζει ρότα. Το νέο μοντέλο του 2026 μετατρέπεται πλήρως σε σκληροτράχηλο αλλά ογκώδες SUV, με νέο σχεδιασμό, περισσότερους χώρους και ελαφρώς αναβαθμισμένη τεχνολογία.

Η έβδομη γενιά του Outback διατηρεί ελάχιστες σχεδιαστικές αναφορές στο wagon παρελθόν του. Οι καμπύλες της οροφής έχουν εξαφανιστεί, η πίσω κολόνα D είναι κάθετη και ο γενικός όγκος του αμαξώματος παραπέμπει περισσότερο σε SUV τύπου Forester.
BUY NOW
Πλαστικά προστατευτικά καλύπτουν μεγάλες επιφάνειες, η μάσκα έχει ορθογώνια διάταξη, ενώ τα φωτιστικά σώματα είναι πλέον διπλά και στοιβαγμένα κάθετα, για πιο «σοβαρό» off-road προφίλ.

Στο πίσω μέρος, η κλίση του παρμπρίζ έχει μειωθεί σημαντικά, ενώ η γραμμή παραθύρων είναι πιο ψηλή. Μάλιστα, αρκετοί σημειώνουν ότι το Forester μοιάζει πλέον πιο πολύ με wagon απ’ ό,τι το ίδιο το Outback, κάτι που λέει πολλά για την κατεύθυνση της Subaru.

Το εσωτερικό, από την άλλη, δείχνει σημαντικά βελτιωμένο. Η κάθετη οθόνη του προηγούμενου μοντέλου αντικαθίσταται από οριζόντια οθόνη 12,1 ιντσών, τοποθετημένη ψηλά στο ταμπλό, ενώ ο οδηγός έχει μπροστά του ψηφιακό πίνακα 12,3 ιντσών. Οι δύο οθόνες περιβάλλονται από κοινό πλαίσιο για οπτική αρμονία. Ευχάριστη προσθήκη είναι η σειρά φυσικών διακοπτών για τον κλιματισμό, αλλά και ο παραδοσιακός λεβιές ταχυτήτων.

Οι διαστάσεις έχουν επίσης αλλάξει. Η οροφή είναι λίγο ψηλότερη, προσφέροντας τώρα περίπου 980 (!) λίτρα χώρου αποσκευών - κατά 56 λίτρα περισσότερα σε σχέση με πριν. Η Subaru υπόσχεται και βελτιωμένη ηχομόνωση, ενώ τα καθίσματα είναι πλέον μονταρισμένα απευθείας στο πλαίσιο, για μεγαλύτερη άνεση.

Στον μηχανικό τομέα, διατηρείται η κλασική συνταγή της Subaru: ο boxer τετρακύλινδρος κινητήρας των 2.5 λίτρων, που πλέον αποδίδει 180 ίππους και 241 Nm ροπής, συνδυάζεται με κιβώτιο CVT που προσομοιώνει αλλαγές σχέσεων.

Η έκδοση XT επιστρέφει με turbo boxer κινητήρα 2.4 λίτρων, απόδοσης 260 ίππων και 376 Nm ροπής, επίσης με CVT και χειροκίνητη λειτουργία. Όλες οι εκδόσεις έχουν Symmetrical AWD, με νέα διάταξη που προσφέρει ταχύτερο κλείδωμα στο κεντρικό διαφορικό.

Το ύψος από το έδαφος παραμένει στα 22 εκατοστά, ενώ για πρώτη φορά διατίθενται εργοστασιακές ζάντες 19 ιντσών. Η τεχνολογία Eyesight αναβαθμίζεται με δυνατότητα ημιαυτόνομης οδήγησης έως 137 km/h, σε πιστοποιημένους αυτοκινητόδρομους. Στον στάνταρ εξοπλισμό παραμένει και η υποστήριξη Apple CarPlay και Android Auto στην κεντρική οθόνη.

Η Subaru δεν έχει ανακοινώσει ακόμη τιμές για το νέο Outback, αλλά το μοντέλο θα διατεθεί στην αγορά στα τέλη του 2025, σε εκδόσεις Premium, Limited, Touring, Limited XT, Touring XT και Wilderness.