Αυτό είναι το νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης των Ρώσων

Atom EV 1

Οι Ρώσοι της Atom παρουσίασαν το πρωτότυπο ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου πόλης με πίσω πόρτες που ανοίγουν με αντίθετη φορά και αυτονομία 500 χλμ.

Η ρωσική μάρκα Atom ανήκει στην κοινοπραξία της Kama και παρουσίασε το πρωτότυπο ενός νέου ηλεκτρικού αυτοκινήτου πόλης που σύμφωνα με τα Μέσα Ενημέρωσης της χώρας, θα μπει στην παραγωγή στα τέλη του 2024 και η εμπορική του καριέρα θα ξεκινήσει το 2025.

Atom EV 2
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το πρώτο πράγμα που παρατηρείς στο ηλεκτρικό πρωτότυπο της Atom είναι οι πίσω πόρτες που ανοίγουν με αντίθετη φορά (Suicide Doors) και φυσικά η απουσία της μεσαίας κολόνας. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, το νέο μοντέλο θα έχει αυτονομία 500 χλμ. ανάλογα με την έκδοση, η μέτρηση 0-100 χλμ./ώρα διαρκεί μόλις 7 δλ. και η τελική του ταχύτητας φτάνει τα 170 χλμ./ώρα.

Atom EV 3

Τα πρώτα αυτοκίνητα παραγωγής που θα κυκλοφορήσουν θα είναι πισωκίνητα, αλλά υπάρχουν πλάνα και για μία τετρακίνητη έκδοση με την προσθήκη ενός ακόμα ηλεκτρομοτέρ στον εμπρός άξονα.

Atom EV 4
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το αυτοκίνητο παραγωγής θα έχει μήκος 3.995 χλστ., πλάτος 1.780 χλστ. και ύψος 1.615 χλστ. Η σχεδίασή του θα αποτελεί προϊόν συνεργασίας μεταξύ της Atom και ενός ιταλικού κέντρου σχεδιασμού. Σύμφωνα με τους Ρώσους, σκοπός του νέου μοντέλου δεν είναι να ξεχωρίσει σε εμφάνιση, αλλά να είναι εύχρηστο και λειτουργικό για τον ιδιοκτήτη του.

Atom EV 5

Στο εσωτερικό, το νέο Atom ακολουθεί μια διαφορετική διάταξη, με μία μόνο έγχρωμη οθόνη ενσωματωμένη στο τιμόνι. Σε συνδυασμό και με την απουσία φυσικών πλήκτρων, η εικόνα που προσφέρει είναι αρκετά μινιμαλιστική.

Atom EV 6
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η πλατφόρμα στην οποία βασίζεται, καθώς και το λογισμικό, έχουν εξελιχθεί από την ίδια την Atom, με την εξέλιξή του να επιμελείται ο Harald Grubel που έχει περάσει από διάφορες γερμανικές μάρκες και την Avtovaz.

Atom EV 7

Προς το παρόν είναι άγνωστο το που θα παραχθεί το νέο μοντέλο, αλλά θα πρέπει να κατασκευαστούν μαζί τα κέντρα δοκιμών και το εργοστάσιο κατασκευής μπαταριών. Στόχος της εταιρείας είναι να παράξει 200.000 ετησίως.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ