
Το κρυφό supercar της Bugatti, δημιουργήθηκε από το δημοφιλέστατο Water de Silva, τον Ιταλό σχεδιαστή αυτοκινήτων και πρώην επικεφαλής στο Volkswagen Group Design.
Ο ίδιος άνθρωπος έφερε στη ζωή το πρώτο Audi A5, τη δεύτερη γενιά του Seat Leon, καθώς και το Volkswagen Scirocco και CC. Αν παρατηρήσει κανείς λίγο πιο προσεκτικά το αμάξωμα του εν λόγω μοντέλου, θα βρει στοιχεία που ταιριάζουν στην ιδιοσυγκρασία του de Silva, όπως οι λείες καμπύλες. Η εν λόγω Bugatti διαθέτει ρετρό οβάλ μάσκα και στρογγυλά φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω.

Κάποιες λεπτομέρειες του τότε σχεδίου, πέρασαν αργότερα στην Veyron, όπως για παράδειγμα οι καμπυλωτές πλαϊνές εισαγωγές αέρα. Τη μυτερή οροφή και το διαιρούμενο πίσω τζάμι, τα είδαμε μετά στη νεότερη Chiron.
BUY NOW
Η καμπίνα θυμίζει επίσης εκείνη της Veyron, αν και εντοπίζονται φυσικά διαφορές. Ο πίνακας οργάνων βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα, ενώ οι επενδύσεις των υλικών είναι από δέρμα και αλουμίνιο.

Μηχανικά, το πρωτότυπο μοντέλο εφοδιαζόταν με έναν 18κύλινδρο κινητήρα 6,3 λίτρων με ισχύ 555 ίππους.
Το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων είχε 6 σχέσεις. Όμως δεν κατάφερε τελικά να μπει στην παραγωγή. Βασίστηκε πάνω του όμως, η Bugatti Veyron, η οποία λανσαρίστηκε τον Οκτώβριο του 1999.
Το αυτοκίνητο φυλασσόταν τόσα χρόνια στις εγκαταστάσεις της Volkswagen. Πρόσφατα πάρθηκε η απόφαση, να εκτεθεί στο μουσείο της εταιρείας στο Wolfsburg της Γερμανίας.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ