Η VF Engineering βελτιώνει το Audi R8 στους 830 ίππους

Audi R8 VF Engineering

Στα τέλη του περασμένου έτους, η Audi ανακοίνωσε πως το 2023 θα είναι η τελευταία χρονιά παραγωγής του R8 και συμπληρώνοντας 16 συναπτά έτη κατασκευής, δημιούργησε την GT RWD, η οποία περιορίζεται στις 150 μονάδες.

Στην περίπτωση λοιπόν που δεν προλάβατε και χάσατε την ευκαιρία να αποκτήσετε το πιο ισχυρό πισωκίνητο μοντέλο της εταιρείας, μην ανησυχείτε. Σας έχουμε την εναλλακτική. Αγοράστε ένα μεταχειρισμένο R8 και αναβαθμίστε το με το πακέτο της VF Engineering.

Η αμερικάνικη εταιρεία βελτιώσεων έχει εξελίξει ένα kit που είναι συμβατό με το R8 V10, το R8 V10 RWS και το R8 V10 Plus σε όλες τις διαφορετικές παραλλαγές, που κυκλοφορούν ανά τον κόσμο. Βασικό χαρακτηριστικό της επέμβασης, είναι ο υπερσυμπιεστής EatonTVS2300 με σύστημα αέρα-νερού, που μπορεί να εγκατασταθεί στον V10 κινητήρα των 5,2 λίτρων, χωρίς περαιτέρω τροποποιήσεις. Έτσι είναι πλήρως αναστρέψιμο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Audi R8

Το αποτέλεσμα είναι η αύξηση της ιπποδύναμης στους 830 ίππους με ροπή 850 Nm, κάνοντας χρήση καυσίμου 91 οκτανίων. Βέβαια υπάρχει και η λύση των 800 ίππων, που λογικά είναι πιο προσιτή σε κόστος, μια και το ποσό των 31.995 δολαρίων (29.100 ευρώ περίπου) για το kit που προαναφέραμε, είναι κάπως τσουχτερό. Όπως και να ‘χει, μιλάμε για κάτι αξιόπιστο και εδώ δεν χωρούν συμβιβασμοί, σύμφωνα με την VF Engineering.

Audi R8
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η οποία, έχει τη δυνατότητα αναμόρφωσης και της εξωτερικής εικόνας του αυτοκινήτου σας. Ανεξάρτητα από το έτος κατασκευής του οχήματος που διαθέτετε, γιατί να μην προτιμήσετε μια βαφή αμαξώματος σε ένα εντυπωσιακό πράσινο χρώμα, αντί για επιπλέον 3.000 δολάρια; Η επιλογή είναι δική σας. Έτσι κι αλλιώς, θα σας στοιχίσει λιγότερο από ότι να αγοράζατε ένα ολοκαίνουργιο R8 GTRWD του 2023.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ