Αποκάλυψη του «θηρίου» Lamborghini Huracan Super Trofeo EVO2

Η νέα εξέλιξη της αγωνιστικής Huracan

Το νέο δημιούργημα της Squadra Corse δεν είναι μόνο το «υψηλότερων επιδόσεων» αγωνιστικό αυτοκίνητο του θεσμού Super Trofeo, αλλά και ένα δείγμα του μέλλοντος της Lamborghini.

Μια πρώτη ιδέα για το σχεδιαστικό μέλλον της «Lambo» είχε δει το φως της δημοσιότητας στα τέλη του 2019 με την εντυπωσιακή Sian, αλλά τώρα, σύμφωνα με τον επικεφαλής σχεδιασμού Mitja Borkert η Huracan Super Trofeo EVO2 «αντιπροσωπεύει μια φουτουριστική αισθητική προσέγγιση για τα σχεδιαστικά στοιχεία της νέας γενιάς των αυτοκινήτων δρόμου».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Κάποια από αυτά τα στοιχεία, του όχι και τόσο μακρινού μέλλοντος των Lamborghini παραγωγής, είναι τα λεπτότερα και πιο αιχμηρά φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω και ορισμένες σχεδιαστικές ιδέες των αεροδυναμικών εξαρτημάτων, όπως των εμπρός και πλαϊνών αεραγωγών.

Πίσω στο παρόν, η Huracan Super Trofeo EVO2 είναι ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο που θα κάνει το 2022 το ντεμπούτο του στο θεσμό Super Trofeo, όπου όλοι (πελάτες της Lamborghini ή επαγγελματίες οδηγοί) αγωνίζονται με ίδια αυτοκίνητα. Το Super Trofeo Ευρώπης περιλαμβάνει 5 αγώνες, που διεξάγονται στο πλαίσιο του GT World Challenge Europe σε κορυφαίες πίστες όπως στη Μόντσα, στο Σίλβερστοουν, στο Πολ Ρικάρ και στο Σπα.

Η τελευταία, καινούρια αναβάθμιση της αγωνιστικής Huracan περιλαμβάνει, σύμφωνα με τη Lamborghini, ορισμένες «ακραίες αεροδυναμικές επεμβάσεις»: πιο άγριο ρύγχος, ανασχεδιασμένους αεραγωγούς εμπρός και στις πτέρυγες, πιο θηριώδη διαχύτη στην πίσω απόληξη του δαπέδου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Επίσης, η πίσω πτέρυγα είναι τώρα κατασκευασμένη από ανθρακονήματα, όπως και ορισμένα σημεία του αμαξώματος που ήταν από πλαστικό στην προηγούμενη έκδοση.

Η Huracan Super Trofeo EVO2 πυροδοτείται από ατμοσφαιρικό V10 κινητήρα, χωρητικότητας 5.2 λίτρων και απόδοσης 620 PS. Το σκληρό έργο της μετάδοσης της ισχύος στους πίσω τροχούς αναλαμβάνει ένα σειριακό κιβώτιο 6 σχέσεων, και το ακόμα πιο σκληρό του φρεναρίσματος ατσάλινα δισκόφρενα μεγέθους 390 mm με καινούριες δαγκάνες.

Η τιμή στην οποία θα διατίθεται, τουλάχιστον για τους αγωνιζόμενους στην Ευρώπη, θα ξεκινά από τις 250.000 Ευρώ. Για να διατηρηθεί η ισότητα στην απόδοση όλων των αυτοκινήτων του Super Trofeo, η Lamborghini θα διαθέτει κιτ αναβάθμισης στις ίδιες προδιαγραφές για τους κατόχους της, «ξεπερασμένης», «απλής» Huracan Super Trofeo EVO.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ