Αποκάλυψη για το ηλεκτρικό αγωνιστικό Audi RS Q e-tron E2

Audi RS Q e-tron E2 νέο αγωνιστικό για το Dakar 2022

Έπειτα και από το επιτυχημένο αγωνιστικό ντεμπούτο του ηλεκτρικού Audi RS Q e-tron στο περσινό Dakar η γερμανική εταιρεία αποκάλυψε το βελτιωμένο E2 μοντέλο που στοχεύει σε περισσότερες νίκες.

Βάζοντας το συνθετικό «E2» στο όνομά του, το αμιγώς ηλεκτρικό αγωνιστικό Audi RS Q e-tron επιστρέφει δριμύτερο με την γερμανική εταιρεία να στοχεύει πλέον στη νίκη στο θρυλικό Dakar έπειτα και από εκείνη που πήρε στο Rally του Abu Dhabi τον περασμένο Μάρτιο.

Το νέο Audi RS Q e-tron Ε2 (αριστερά) δίπλα στο προηγούμενο
Το νέο Audi RS Q e-tron Ε2 (αριστερά) δίπλα στο προηγούμενο
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Audi Motorsport εξέλιξε το αμιγώς ηλεκτρικό αγωνιστικό με το E2, να βελτιώνεται στο κομμάτι της αεροδυναμικής, να μειώνει το βάρος του και να βελτιώνει και τη διαχείριση της ηλεκτρικής ενέργειας των ηλεκτρικών συστημάτων του.

Ολόκληρο το αμάξωμα του αμιγώς ηλεκτρικού αγωνιστικού της Audi έχει αναθεωρηθεί αναφορικά με την αεροδυναμική του απόδοση, κάτι που μπορεί να μην γίνεται άμεσα αντιληπτό με την πρώτη ματιά, ωστόσο σε άμεση σύγκριση οι αλλαγές είναι πολλές και ορατές.

Οι περισσότερες αλλαγές εντοπίζονται στο προφίλ και το πίσω μέρος του RS Q e-tron E2 με τις ενέργειες των ανθρώπων της Audi να οδηγούν σε ένα αρκετά πιο «σμιλεμένο» σχήμα, το οποίο τελικά δεν έχει κανένα κοινό σημείο σε σχέση με το προηγούμενο.

Εκτός από τη βελτιωμένη αεροδυναμική, το νέο αμάξωμα μειώνει σημαντικά το συνολικό βάρος, ενώ χαμηλώνει και το κέντρο βάρους προσφέροντας έτσι μια ακόμη πιο ισορροπημένη συμπεριφορά, απαραίτητη για ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι άνθρωποι της Audi κάνουν λόγο για βελτίωση της αεροδυναμικής αντίστασης κατά 15% με την τελική που περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 170 χλμ./ώρα να παραμένει. Βελτιωμένη αεροδυναμική σημαίνει παράλληλα και μειωμένη κατανάλωση, ενώ κερδισμένο από τις αλλαγές στο αμάξωμα βγαίνει και το πλήρωμα αφού διαθέτει πλέον περισσότερο ζωτικό χώρο στην καμπίνα.

Εντυπωσιακή είναι η επίδοση των 4,5 δευτερολέπτων που δίνει η γερμανική εταιρεία για την διαδικασία των 0-100 χλμ./ώρα η οποία δεν πραγματοποιείται στην άσφαλτο αλλά σε σαθρό έδαφος.

Όπως απαιτούν και οι κανονισμοί το RS Q e-tron E2 έχει ελάχιστο βάρος -χωρίς τους οδηγούς- που φτάνει στα 2.100 κιλά με το μήκος το πλάτος και το ύψος του να φτάνουν στα 4.760, 2.300 και 1.950 χλστ. αντίστοιχα. Για την κίνησή του χρησιμοποιείται ένας ηλεκτρικός κινητήρας MGU05 σε κάθε άξονα, ο ίδιος που χρησιμοποιείται από την Audi και στην Formula E.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η συνολική απόδοση φτάνει στους 391 ίππους με τα δύο ηλεκτρικά μοτέρ να τροφοδοτούνται από μία συστοιχία μπαταριών 52 kWh, βάρους 370 κιλών, η οποία μπορεί να φορτίστει με έως και 220 kW. Την φόρτιση της αναλαμβάνει ένας δίλιτρος turbo κινητήρας (από τις προσπάθειες της Audi στο DTM!) που συνεργάζεται 'με γεννήτρια και βρίσκεται εντός του αγωνιστικού.

Το Audi RS Q e-tron E2 θα κάνει το αγωνιστικό του ντεμπούτο στο Ράλι του Μαρόκου τον ερχόμενο Οκτώβριο. Εκεί οι αλλαγές και οι νέες τεχνολογίες που ενσωματώνει έναντι της προηγούμενης γενιάς θα δοκιμαστούν στην πράξη, με τον αγώνα να λειτουργεί σαν ένα πολύ δυνατό τεστ για την συμμετοχή της Audi στο Dakar που είναι και ο κύριος στόχος της.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ