«Απόβαση» στην Ευρώπη για το ηλεκτρικό της Xiaomi

Xiaomi XU7

To εντυπωσιακό ηλεκτρικό sedan Xiaomi SU7 αποκαλύφθηκε για την ευρωπαϊκή αγορά, έτοιμο να αντιμετωπίσει την Porsche Taycan και το Tesla Model S.

Ο κινεζικός γίγαντας των ηλεκτρονικών και της ψηφιακής τεχνολογίας επέλεξε να μην παρουσιάσει το XU7 στο Σαλόνι της Γενεύης, αλλά στην έκθεση Mobile World Congress (MWC) στη Βαρκελώνη της Ισπανίας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η διάθεσή του στις αγορές της ηπείρου μας θα ξεκινήσει στο δεύτερο μισό του έτους, σε τιμές που θα ανακοινωθούν σύντομα. Η Xiaomi προσπαθεί να ελέγξει την εκτεταμένη φημολογία πως το XU7 θα πωλείται πολύ φθηνότερα από όσο αφήνει να εννοηθεί η προηγμένη τεχνολογία του, παρότι στην Κίνα αναμένεται να ξεκινά από τα περίπου 27 χιλιάδες ευρώ.

Το ευρωπαϊκό ντεμπούτο του Xiaomi SU7 έρχεται δύο μήνες μετά την αποκάλυψή του, στο τέλος του Δεκεμβρίου, στην Κίνα. Βασισμένο στην πλατφόρμα Modena, είναι μεγαλύτερο σε μήκος από την Porsche Taycan καθώς φτάνει στα 4,997 μέτρα, με μεταξόνιο 3,0 μ. Ως αποτέλεσμα, ο πίσω χώρος αποσκευών του προσφέρει 517 λίτρα και ο μπροστινός (frunk) ακόμα 105 lt.

Με τεχνολογία 800V, η πλατφόρμα προσφέρει φόρτιση για 220 χιλιόμετρα (κατά CLTC) σε 5 λεπτά στους ισχυρότερους ταχυφορτιστές. Την μπαταρία (Qilin NMC) κατασκευάζει η CATL και έχει χωρητικότητα 101 kWh, για να προσφέρει αυτονομία που αγγίζει τα 800 χιλιόμετρα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όσον αφορά στους ηλεκτροκινητήρες του XU7, η τετρακίνητη έκδοση θα φτάνει στους 665 ίππους και στα 838 Nm ροπής, εξασφαλίζοντας έτσι επιτάχυνση 0-100 km/h σε 2,78 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 265 km/h. Παράλληλα, το sedan της Xiaomi είναι ένα από τα αυτοκίνητα παραγωγής με τη μικρότερη αεροδυναμική αντίσταση (Cd 0,195) στον πλανήτη.

Ο πρόεδρος της Xiaomi, Lu Weibing, θεωρεί ότι σε ορίζοντα 10 έως 20 ετών η αγορά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα είναι αντίστοιχη με την τωρινή των smartphones, και οι πέντε κορυφαίες εταιρείες αυτοκινήτων θα καταλαμβάνουν το 70% της παγκόσμιας αγοράς.

Πιστεύουμε ότι [το SU7] είναι ένα καλό σημείο εκκίνησης για εμάς στην premium κατηγορία, διότι έχουμε ήδη 20 εκατομμύρια premium χρήστες στην Κίνα βάσει των smartphones”, είπε ο Weibing.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Κίνα, μόνη της, έχει πάνω από 100 κατασκευαστές ηλεκτρικών αυτοκινήτων, και παρά την απουσία της Xiaomi από το Σαλόνι της Γενεύης, στους διαδρόμης της ελβετικής έκθεσης ένας από τους ανταγωνιστές της Xiaomi, η ΙΜ που αποτελεί την premium φίρμα του ομίλου SAIC, έκανε την (παγκόσμια) πρεμιέρα του sedan L6. Στην Ευρώπη τα αυτοκίνητα της ΙΜ θα έρχονται με το σήμα της MG.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ