citroen aposirsi

Από τι έχει επηρεαστεί το νέο επενδυτικό πλάνο του ομίλου VW;

ως

Ο διευθύνων σύμβουλος Oliver Blume ανακοίνωσε ότι θα πρέπει να αυστηροποιηθεί το πλαίσιο λειτουργίας του Ομίλου.

Στα 160 δισεκατομμύρια ευρώ αναμένεται να ανέλθει έως το 2030 το επενδυτικό σχέδιο του ομίλου Volkswagen σύμφωνα με όσα ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος Oliver Blume προσθέτοντας ότι αυτό δείχνει πως θα πρέπει να αυστηροποιηθεί το πλαίσιο λειτουργίας του Ομίλου, καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία αντιμετωπίζει μια μεγάλη κρίση στις βασικές αγορές της, την Κίνα και τις ΗΠΑ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι επιπτώσεις από ΗΠΑ και Κίνα

Το τελευταίο επενδυτικό σχέδιο του ομίλου αντικατοπτρίζει τις επιπτώσεις που έχουν αμερικανικοί δασμοί στη VW αλλά και ο ανταγωνισμός από την Κίνα, επισημαίνει το Reuters. Μάλιστα στο πλαίσιο του κυλιόμενου πενταετούς επενδυτικού σχεδίου της Volkswagen, οι ετήσιες συνολικές δαπάνες του Ομίλου συγκρίνονται με 165 δισεκατομμύρια ευρώ για την περίοδο 2025-2029 και 180 δισεκατομμύρια για το διάστημα 2024-2028 με το 2024 να σημειώνει κορύφωση.

Ο Όμιλος Volkswagen, συμπεριλαμβανομένων των Porsche και Audi, θα επενδύσει 160 δισεκατομμύρια ευρώ τα επόμενα 5 χρόνια.  Η έμφαση δίνεται στη Γερμανία και στην Ευρώπη, καλύπτοντας προϊόντα, παραγωγή και υποδομές. Επίσης σημαντικά κεφάλαια θα υποστηρίξουν μελλοντικές τεχνολογίες μεταξύ των οποίων συμπεριλαμβάνονται οι κυψέλες μπαταριών, το λογισμικό και η αυτόνομη οδήγηση. Η εν λόγω επένδυση σηματοδοτεί μια ισχυρή δέσμευση για καινοτομία και επέκταση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έκτοτε, η Volkswagen έχει πιεστεί από την επιβολή δασμών στις εισαγωγές από τις ΗΠΑ και τον έντονο ανταγωνισμό στην Κίνα και πλήττεται κυρίως τα κέρδη της μάρκας Porsche, η οποία πουλάει σχεδόν τα μισά αυτοκίνητα της μόνο σε αυτές τις δύο αγορές.

Μάλιστα ο  Blume δήλωσε στην εφημερίδα Frankfurter Allgemeine Sonntagszeitung ότι η εστίαση στο τελευταίο σχέδιο δαπανών ήταν «στη Γερμανία και στην Ευρώπη»,  μεταξύ των οποίων συμπεριλαμβάνονταν προϊόντα της τεχνολογίας και των υποδομών.

Επίσης είπε πως υπάρχουν σκέψεις για να κατασκευαστεί ένα εργοστάσιο της Audi στις ΗΠΑ, αλλά αυτό θα εξαρτηθεί από το εάν θα το στηρίξει η Ουάσινγκτον οικονομικά.

Ενώ δεν προβλεπόταν η Porsche να αναπτυχθεί στην Κίνα, είπε ότι η τοπική παραγωγή στον ευρύτερο όμιλο Volkswagen ήταν εφικτή. Και ένα μοντέλο Porsche ειδικά κατασκευασμένο για την κινεζική αγορά θα μπορούσε να έχει νόημα κάποια μέρα, συμπλήρωσε.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το 2024, ο όμιλος Volkswagen ήταν η μεγαλύτερη εταιρεία στην Ευρωπαϊκή Ένωση και ο μεγαλύτερος κατασκευαστής αυτοκινήτων στον κόσμο σε έσοδα. Διατηρεί το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς στην Ευρώπη για περισσότερο από δύο 10ετίες. Κατατάχθηκε 11η στη λίστα Fortune Global 500 του 2024 με τις μεγαλύτερες εταιρείες στον κόσμο.

Ο Όμιλος Volkswagen πωλεί επιβατικά αυτοκίνητα με τις μάρκες Audi, Bentley, Cupra, Jetta, Lamborghini, Porsche, Seat, Skoda και Volkswagen, μοτοσικλέτες με την επωνυμία Ducati, ελαφρά επαγγελματικά οχήματα με την επωνυμία Volkswagen Commercial Vehicles και βαρέα επαγγελματικά οχήματα μέσω των μαρκών της εισηγμένης θυγατρικής Traton (International Motors, MAN, Scania και Volkswagen Truck & Bus).

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ