Αλλάζουν όλα στον ΚΟΚ -Ποιες παραβάσεις θα πληρώνουμε ακριβά

troxaia1

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών αποκάλυψε τι εξετάζεται για τα όρια ταχύτητας στις πόλεις αλλά και γιατί θα μετανιώνουν οι παραβάτες οδηγοί.

Τα σχέδια του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για τις λεωφορειολωρίδες αλλά και την παράνομη στάθμευση σε θέσεις ΑμεΑ αποκάλυψε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστος Σταίκούρας μιλώντας στην τηλεόραση του ΑΝΤ1.

Σχετικά με τα πρόστιμα στο νέο ΚΟΚ ο κ. Σταϊκούρας αποκάλυψε ότι: «Υπάρχουν πρόστιμα που αξιολογούνται πόσο θα είναι. Υπάρχουν τα ζητήματα του αλκοόλ και της παραβατικότητας. Για πρώτη φορά βάζουμε την έννοια αυστηρού προστίμου, όταν κάποιος παρκάρει σε χώρο που είναι για ΑΜΕΑ. Υπάρχει συγκεκριμένη πρόσθετη πρόβλεψη πλέον.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αλλά θα σας έβαζα και μια ακόμη διάσταση που είναι οι λεωφορειόδρομοι. Πολλές φορές μιλάμε για λεωφορειόδρομους όπου εκεί θα πρέπει να διευκολύνουμε τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς τα οποία θα είναι καλύτερα σε σχέση με το παρελθόν. Θα γίνει πολύ πιο αυστηρό το πλαίσιο! Αν επίσης βάλουμε σαμαράκια έρχονται από το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη ότι κάτι τέτοιο είναι εξαιρετικά επικίνδυνο για τα μηχανάκια.»

Παράλληλα ο κ. Σταϊκούρας ξεκαθάρισε σε ποιους δρόμους θα μειωθεί το όριο ταχύτητας από 50 χλμ./ώρα σε 30 χλμ./ώρα.

Πιο συγκεκριμένα ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών ανέφερε σχετικά με τα νέα μειωμένα όρια ταχύτητας μεταξύ άλλων ότι: «Είναι ένα στοιχείο το οποίο μας έχει τεθεί από όλους τους επιστήμονες στην Ελλάδα, αλλά και από την Ένωση Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων. Είναι κάτι το οποίο γίνεται στις περισσότερες πρωτεύουσες της Ευρώπης με πολύ θετικά αποτελέσματα όχι μόνο για την ασφάλεια, αλλά και για την ρύπανση, τον θόρυβο αλλά και μια σειρά από άλλα στοιχεία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μιλάμε για πολύ συγκεκριμένους δρόμους στο βασικό αστικό ιστό. Προφανώς δεν μιλάμε για τους εθνικούς οδούς. Αυτό μελετάται για συγκεκριμένα τμήματα και αξιολογείται. Η άσκηση δεν περιλαμβάνει μόνο το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Η άσκηση της κίνησης στους δρόμους και της ασφάλειας περιλαμβάνει πολλά διαφορετικά υπουργεία, περιλαμβάνει την αυτοδιοίκηση, αλλά  και τον ιδιωτικό τομέα. Όταν μιλάμε για την καθημερινότητα του πολίτη, η ώρα που θα γίνει η τροφοδοσία του ιδιωτικού τομέα και που θα υπάρχουν σκουπιδιάρικα στους δρόμους των πόλεων θα είναι ένα στοιχείο προς αξιολόγηση

Σχετικά με τα νέα λεωφορεία ο κ. Σταϊκούρας τόνισε ότι: «Από το τέλος Απριλίου του 2024 θα κυκλοφορήσουν 250 καινούρια ηλεκτρικά λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Αργότερα και έως τέλος του 2025 θα έχουμε 300 καινούρια λεωφορεία φυσικού αερίου. Τα καινούρια θα αντικαταστήσουν τα παλαιά λεωφορεία και θα βελτιωθεί η ποιότητα των μετακινήσεων καθώς δεν θα χαλάνε και θα έχουν και ειδικές κατασκευές για ΑμεΑ αλλά και κλιματισμό. Επίσης ένας νέος διαγωνισμός για την προμήθεια 750 καινούριων λεωφορείων έως το 2027 στα οποία θα περιλαμβάνονται και λεωφορεία υδρογόνου.»

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ