Το εργοστάσιο της Zastava παίρνει ζωή - Μεγάλη επένδυση της Fiat στη Σερβία

fiat plant

Το εργοστάσιο του Ομίλου Stellantis στη Σερβία αναβαθμίζεται άμεσα για να αρχίσει να παράγει ηλεκτρικά μοντέλα μέσα στην επόμενη διετία.

Ο Όμιλος Stellantis ανακοίνωσε ότι θα ξεκινήσει τις διαδικασίες για την κατασκευή ενός νέου ηλεκτρικού μοντέλου στο εργοστάσιο της Fiat στο Kragujevac της Σερβίας. Το νέο ηλεκτρικό μοντέλο θα αντικαταστήσει το Fiat 500L και η παραγωγή του θα ξεκινήσει το 2024.

Ο διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου Stellantis, Carlos Tavares, και ο πρόεδρος της Σερβίας, Aleksandar Vucic, υπέγραψαν εχθές συμφωνία 190 εκατομμυρίων ευρώ για την αναβάθμιση του εργοσταστίου και την στροφή του προς την ηλεκτροκίνηση. Πέρα από το μοντέλο που θα ξεκινήσει να κατασκευάζει το 2024, ενδέχεται να δούμε ένα ακόμα ηλεκτρικό να ακολουθεί στη νέα γραμμή παραγωγής.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Stellantis Logo

Ο Όμιλος Stellantis δεν έδωσε λεπτομέρειες σχετικά με το νέο ηλεκτρικό μοντέλο που θα κατασκευαστεί εργοστάσιο της Σερβίας, αλλά ο Tavares είπε ότι η πλατφόρμα στην οποία θα βασίζεται θα αφορά αυτοκίνητα compact διαστάσεων.

“Η νέα πλατφόρμα ηλεκτρικών μοντέλων που θα χρησιμοποιηθεί θα αφορά αυτοκίνητα των κατηγοριών A, B και C και θα μεγαλώσει ακόμα πιο πολύ τις σύγχρονες και καθαρές προτάσεις μας για την αστική μετακίνηση που προσφέρουν όλες οι εταιρείες μας”, είπε ο Tavares.

Δημοσιεύματα στον ειδικό Τύπο αναφέρουν ότι το δεύτερο ηλεκτρικό μοντέλο που θα μπορούσε να προστεθεί στην γραμμή παραγωγής του αναβαθμισμένου εργοστασίου της Fiat στη Σερβία, είναι η επερχόμενη γενιά του Panda.

Fiat 500L 2
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο Όμιλος Stellantis θα δημιουργήσει τέσσερις νέες πλατφόρμες που θα υποστηρίζουν τόσο ηλεκτρικά αυτοκίνητα όσο και με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Οι πλατφόρμες ηλεκτρικών αυτοκινήτων STLA Small και Medium θα χρησιμοποιούνται κυρίως από τις Citroen, DS Automobiles, Fiat, Lancia, Opel και Peugeot. Η STLA Large προορίζεται για μεσαία και μεγάλα αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων, για τις Alfa Romeo, Chrysler, Dodge και Jeep, ενώ η STLA Frame θα χρησιμοποιηθεί για αυτοκίνητα που απαιτούν πλαίσιο τύπου σκάλας, όπως αυτά των Ram και Jeep.

Η Σερβία έχει μερίδιο 33% στο εργοστάσιο, καθώς στο παρελθόν κατασκεύαζε αυτοκίνητα Yugo της κρατικής επιχείρησης Zastava Automobili. Ο Aleksandar Vucic είπε ότι η Σερβία, η οποία δεν παράγει ακόμη ηλεκτρικά αυτοκίνητα, θα πρέπει να εξετάσει την δημιουργία πολλών σταθμών φόρτισης για να προσελκύσει του εγχώριους καταναλωτές, καθώς και να υιοθετήσει μια νέα στρατηγική πάνω στο θέμα της ενέργειας.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ