«Άχρηστες» οι δαπάνες για το Euro 7

Euro 7

Ο Γάλλος υπουργός Οικονομικών είπε ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες πρέπει να απαλλαγούν από το περαιτέρω κόστος εξέλιξης των κινητήρων εσωτερικής καύσης.

Ο υπουργός Οικονομικών της Γαλλίας Bruno Le Maire συμμετείχε στις εκκλήσεις των αυτοκινητοβιομηχανιών προς την Ευρωπαϊκή Ένωση να αποχωρήσει από την επερχόμενη οδηγία ρύπων Euro 7, που θα προσθέσει σημαντικά «βάρη» στο κόστος κατασκευής αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

«Η οδηγία ρύπων Euro 7, που πρόκειται να τεθεί σε ισχύ από το 2025 για την τελευταία γενιά κινητήρων εσωτερικής καύσης, θα επιβαρύνει μια βιομηχανία που ήδη αγωνίζεται για την μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση και στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα», δήλωσε ο Le Maire κατά τη διάρκεια των εγκαινίων του εργοστασίου μπαταριών στη Βόρεια Γαλλία της Automotive Cells Company.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Mercedes-Benz, Ola Kallenius, στην ίδια εκδήλωση είπε ότι ο επερχόμενος κανονισμός, θα επιβάλλει στις εταιρείες να δαπανήσουν χρήσιμα κεφάλαια χωρίς να προκληθεί σημαντική διαφορά για το περιβάλλον.

«Ίσως θα κάναμε καλύτερα να ξεχάσουμε αυτό το πρότυπο Euro 7, το οποίο θα κοστίσει στους κατασκευαστές αυτοκινήτων μας άχρηστες επενδύσεις», είπε ο Le Maire, τη στιγμή που η Κίνα και οι ΗΠΑ δεν επιβάλλουν τα ίδια αυστηρά πρότυπα στις αυτοκινητοβιομηχανίες τους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Πρέπει να επενδύσουμε στις τεχνολογίες του αύριο, όχι στις χτεσινές»

Η οδηγία ρύπων Euro 7 επιδιώκει να αυστηροποιήσει τους κανόνες για ρύπους εκτός του CO2, όπως το μονοξείδιο του άνθρακα και τα οξείδια του αζώτου. Οι κανόνες στοχεύουν επίσης στην αντιμετώπιση των σωματιδίων που προέρχονται από τα φρένα και τα ελαστικά.

Οκτώ κράτη της ΕΕ, συμπεριλαμβανομένης της Γαλλίας, ζήτησαν από την ΕΕ να καταργήσει τα νέα πολύ αυστηρά όρια ρύπανσης, καθώς αποσπούν την προσοχή των αυτοκινητοβιομηχανιών από τον στόχο της ουσιαστικής απαγόρευσης των νέων οχημάτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης μετά το 2035, ενισχύοντας τον ρυθμό της ΕΕ για τη θέσπιση περιβαλλοντικών κανονισμών.

«Ας μην διαθέσουμε τα λιγοστά κεφάλαια που έχουμε σε πράγματα που δεν θα αποφέρουν σημαντικό αποτέλεσμα. Και εδώ μιλάω για το οικολογικό αποτέλεσμα», είπε ο Ola Kallenius σε συνέντευξη στη βόρεια Γαλλία στο περιθώριο των εγκαινίων του εργοστασίου μπαταριών ACC.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο Le Maire και στελέχη των Stellantis, TotalEnergies και Mercedes-Benz παρευρέθηκαν στα εγκαίνια του εργοστασίου μπαταριών της ACC, καθώς η Ευρώπη προσπαθεί να αμφισβητήσει την κυριαρχία των ασιατικών εταιρειών στον εφοδιασμό της βιομηχανίας ηλεκτρικών οχημάτων.

Οι κανόνες της ΕΕ για την αποτελεσματική απαγόρευση των κινητήρων εσωτερικής καύσης στα καινούρια αυτοκίνητα από το 2035 καθυστέρησαν για εβδομάδες μετά από μια ώθηση της τελευταίας στιγμής από τη Γερμανία να εξασφαλίσει δικαιώματα για τα συνθετικά καύσιμα.

Μεταξύ των ανησυχιών που είναι πολύ πιθανό να προκαλέσει η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση είναι οι σημαντικές απώλειες θέσεων εργασίας στον τομέα, ενώ η έλλειψη υποδομής συμπεριλαμβανομένων των σημείων φόρτισης καθιστά τα ηλεκτρικά μοντέλα μη ελκυστικά για πολλούς καταναλωτές.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ