Δημιουργός περιεχομένου στο Youtube απέκτησε το supercar σε εξαιρετικά χαμηλή τιμή και συνειδητοποίησε το υπερβολικό κόστος ανταλλακτικών και service.
Η αγορά μιας Bugatti Veyron προορίζεται μόνο για τους πλουσιότερους λάτρεις των αυτοκινήτων. Ωστόσο, ένας Αμερικανός δημιουργός περιεχομένου στο Youtube κατάφερε να αποκτήσει μία σε μια εξωφρενικά χαμηλή τιμή. Ωστόσο, αυτή η συμφωνία έκρυβε μια πολύ πιο σύνθετη πραγματικότητα καθώς το κόστος επισκευής και συντήρησης για αυτό το υπεραυτοκίνητο είναι πραγματικά εξωπραγματικό.
Μια Bugatti Veyron εξωφρενικά σε χαμηλή τιμή
BUY NOW
Ο Tyler Hoover διαχειρίζεται το κανάλι Hoovies Garage στο YouTube και έχει γίνει γνωστός αγοράζοντας και αναπαλαιώνοντας αυτοκίνητα σε κακή κατάσταση. Το τελευταίο του έργο, αφορά μια Bugatti Veyron που βρήκε σε απίστευτα χαμηλή τιμή. Ωστόσο, το όχημα υπέφερε από αρκετά σημαντικά μηχανικά προβλήματα, συμπεριλαμβανομένου ενός ελαττωματικού λεβιέ ταχυτήτων που εμπόδιζε το οδηγό του αυτοκινήτου να επιλέξει την όπισθεν.
Ο δημιουργός περιεχομένου ενθουσιάστηκε με την προοπτική να αποκαταστήσει αυτό το πολυτελές υπεραυτοκίνητο και να το προσθέσει στη συλλογή του. Ωστόσο, η πραγματικότητα των μηχανικών στοιχείων της Bugatti τον «προσγείωσε» γρήγορα πίσω στη γη, καθώς είναι αρκετά διαφορετικοί από αυτούς των συνηθισμένων αυτοκινήτων. Όταν ο Tyler αγόρασε την Bugatti Veyron, γνώριζε πολύ καλά ότι η κατοχή μιας Bugatti σήμαινε κολοσσιαίο κόστος συντήρησης. Ωστόσο, σίγουρα δεν περίμενε ότι ο λογαριασμός θα αυξανόταν τόσο γρήγορα.
Από την πρώτη κιόλας δοκιμή της Veyron στο δρόμο, άναψαν αρκετές προειδοποιητικές λυχνίες. Υποδείκνυαν προβλήματα με τους αισθητήρες και το ψυκτικό υγρό. Όταν το hypercar μεταφέρθηκε στο κέντρο σέρβις της Bugatti, αποκαλύφθηκαν περαιτέρω εκπλήξεις. Το ρεζερβουάρ καυσίμου, τα μπροστινά φρένα, ακόμη και οι υπερσυμπιεστές χρειάζονταν αντικατάσταση μετά από λίγα μόνο χρόνια χρήσης.
Ο λογαριασμός
Με όλα αυτά, ο λογαριασμός ξεπέρασε τα 50.000 ευρώ μόνο για τις αρχικές επισκευές. Αξίζει να σημειωθεί ότι αυτές οι επισκευές απαιτούσαν 40 ώρες εργασίας. Επιπλέον, έπρεπε να προστεθούν τα ετήσια έξοδα συντήρησης που πλησίαζαν τα 100.000 ευρώ, κυρίως για αλλαγές λαδιών, τα οποία από μόνα τους εκτιμώνται σε 20.000 ευρώ. Η αντικατάσταση των ελαστικών σε μια Bugatti Veyron κοστίζει περίπου 50.000 ευρώ. Αυτό το ποσό υπερβαίνει κατά πολύ την αξία πολλών καινούργιων αυτοκινήτων.
Παρά το αστρονομικό κόστος, ο Tyler Hoover λέει ότι δεν μετανιώνει για την αγορά του. Γνωρίζει ότι ο κόσμος των υπεραυτοκινήτων λειτουργεί σύμφωνα με εντελώς διαφορετικούς δημοσιονομικούς κανόνες. Επιπλέον, αποδέχεται με χιούμορ την αυτοανακηρυγμένη ιδιότητά του ως «ο φτωχότερος ιδιοκτήτης Bugatti στον κόσμο».
Εν ολίγοις, αυτή η ιστορία δείχνει την παγίδα στην οποία μπορούν να πέσουν ορισμένοι λάτρεις των αυτοκινήτων όταν αγοράζουν supercars, όπως μια Bugatti, τα οποία δεν μπορούν να συντηρήσουν.
Να υπενθυμίσουμε ότι κάτω από το καπό της φιλοξενούνταν ένας κινητήρας W16 8,0 λίτρων με τέσσερα turbo. Με την ισχύ των 1.001 ίππων, ξεπέρασε για πρώτη φορά στην ιστορία της αυτοκίνησης το φράγμα των 1.000 ίππων σε μοντέλο παραγωγής.
Η μέγιστη ταχύτητα της έκδοσης χωρίς κόφτη είχε μετρηθεί στα 431 χλμ./ώρα, με την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται σε 2,3 δευτερόλεπτα.
Η έκδοση με τη χαρακτηριστική διχρωμία μαύρο-πορτοκαλί, κόστιζε 1,95 εκατ. ευρώ και όλα τα αυτοκίνητα που κατασκευάστηκαν είχαν προπωληθεί!
Δείτε το σχετικό video:
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ