Η γερμανική εταιρεία θέλει να αντιμετωπίσει την πτώση των παγκόσμιων πωλήσεων της, ενισχύοντας σημαντικά τη γκάμα της.
Τα νέα Audi A5, Q5 και Q6 δεν άλλαξαν την αρνητική ρότα που ξεκίνησε το 2024 (-11.8% σε παγκόσμιες πωλήσεις (1.671.218) και παρότι έχουμε ακόμα σχεδόν δύο μήνες και μάλιστα με το νέο Q3 στην αγορά, αυτός ο αριθμός αναμένεται να είναι ακόμα χαμηλότερος κλείνοντας το 2025.
Το restart λοιπόν των Γερμανών, σε μία εποχή με σημαντικό ανταγωνισμό από την Κίνα αλλά και προϊοντικές επιθέσεις από τους άμεσους ευρωπαίους ανταγωνιστές, περιλαμβάνει τρεις σημαντικές πρεμιέρες, οι οποίες μάλιστα θα αποτελέσουν απλά την αρχή αφού θυμίζουμε πως το 2027 έρχεται η έκδοση παραγωγής του Concept C, του νέου σπορ κουπέ που δείχνει το μέλλον της μάρκας.
BUY NOW
Για το 2026 λοιπόν, η Audi έχει προγραμματίσει τρεις μεγάλες πρεμιέρες: τη νέα γενιά του Q7, το πρώτο Q9 και ένα ηλεκτρικό εισαγωγικό μοντέλο. Ήδη από αυτή την πρόταση καταλαβαίνετε πολλά – μόνο μία από τις τρεις αφορά EV, μιας και το πλάνο της μάρκας (όπως σχεδόν όλων των αυτοκινητοβιομηχανιών) έχει αλλάξει.
Το Q7 και Q9 θα διατηρήσουν τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, με δεδομένους τους βενζινοκινητήρες ενώ δεν θα πρέπει να αποκλειστεί το ενδεχόμενο να δούμε και TDI εκδόσεις για την Ευρώπη, όπου οι πετρελαιοκινητήρες εξακολουθούν να έχουν θέση στα μεγάλα πολυτελή SUV.
Όσο για την τρίτη πρεμιέρα, το πιο οικονομικό ηλεκτρικό μοντέλο, θα τοποθετηθεί κάτω από το Q4 e-tron στη γκάμα της Audi. Δεν θα φέρει το ίδιο όνομα αλλά θα αποτελέσει ουσιαστικά την ηλεκτρική μετενσάρκωση του A2.
Πρέπει να σημειωθεί πως κανένα από τα προαναφερθέντα μοντέλα δεν θα υιοθετεί τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της Audi που είδαμε στο Concept C.
Επίσης, για τους… ανήσυχους φίλους του brand, φημολογείται πως μέσα στο 2026 θα δούμε και νέες RS εκδόσεις – πιθανότατα στο RS5. Ένα μοντέλο που θα διατίθεται τόσο ως sedan όσο κι σε avant έκδοση και αναμένεται να έρθει με V6 κινητήρα. Δεν πρέπει να αποκλειστεί και το επόμενο να δούμε το νέο RS6, αυτός με ακόμα ισχυρότερο κινητήριο σύνολο.