
Μια άκρως ενδιαφέρουσα πρόταση στις συμπαγείς, σπορ μοτοσικλέτες φέρνει η Voge. Δείτε τις λεπτομέρειες του νέου RR500S, που απευθύνεται με αξιώσεις στην ευρωπαϊκή αγορά.
Το Voge RR500S είναι τετρακύλινδρο sportbike με σπορ χαρακτήρα, υψηλόστροφο κινητήρα, σύγχρονη τεχνολογία και «ευρωπαϊκή» σχεδίαση - στοιχεία που δυνητικά το καθιστούν πολύ ενδιαφέρον για την ήπειρό μας, σε μια κατηγορία που αναπτύσσεται και στη χώρα μας.

Η Voge είναι θυγατρική της κινεζικής Loncin, έναν από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές μοτοσυκλετών στην ασιατική χώρα, με ιστορικό στη συνεργασία με μεγάλες φίρμες όπως η BMW, για την οποία έχει κατασκευάσει κινητήρες.
BUY NOW
Για χρόνια, η Loncin επικεντρωνόταν σε οικονομικές προτάσεις, βασισμένες κυρίως σε δοκιμασμένες πλατφόρμες όπως οι δικύλινδροι σε σειρά των 500 κυβικών που είχαν ξεκάθαρες επιρροές από τη σειρά CB της Honda. Όμως, τώρα κάνει το επόμενο βήμα.

Ο κινητήρας της RR500S είναι ένας τετρακύλινδρος σε σειρά 475 κυβικών που αποδίδει 76 ίππους στις 12.500 σ.α.λ. και στροφάρει μέχρι και τις 14.000 σ.α.λ. Βρίσκεται δηλαδή στην ίδια κατηγορία με την Kawasaki ZX-4RR και την CFMoto 500SR Voom.
Η μέγιστη ροπή αγγίζει τα 4,8 kgm στις 11.000 σ.α.λ., όμως το 80% αυτής αποδίδεται ήδη από τις 5.000 στροφές - κάτι που σημαίνει ότι η απόδοση είναι γεμάτη και στις μεσαίες στροφές. Ο κινητήρας διαθέτει δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής, μηχανισμό βαλβίδων με finger followers, σφυρήλατο στροφαλοφόρο και επιστρώσεις DLC στα κινούμενα μέρη.

Το πλαίσιο είναι σωληνωτό από χάλυβα, με ψαλίδι αλουμινίου και ανεστραμμένο πιρούνι μπροστά. Το μεταξόνιο φτάνει τα 1.385 mm και η τελική ταχύτητα δηλώνεται στα 219 km/h. Τα φρένα αποτελούνται από δαγκάνες της Nissin και το traction control περιλαμβάνεται στον στάνταρ εξοπλισμό. Υπάρχει ακόμα και βαλβίδα εξαγωγής στην εξάτμιση που μπορεί να ελέγχεται χειροκίνητα από τον αναβάτη - κάτι σπάνιο σε αυτή την κατηγορία τιμής.
Η Voge σκοπεύει να λανσάρει και μια πιο πλούσια έκδοση με cornering ABS, σύστημα παρακολούθησης πίεσης ελαστικών, σταθεροποιητή τιμονιού, launch control και εξάτμιση τιτανίου, μεταξύ άλλων.

Το βάρος της RR500S είναι περίπου 197 κιλά, ελαφρώς πάνω από αυτό της ZX-4RR, αλλά παραμένει αρκετά χαμηλό για να προσφέρει σβέλτη και ευέλικτη αίσθηση. Η τιμή της στην Κίνα κυμαίνεται στα περίπου 4.000 ευρώ, αλλά αναμένεται να αυξηθεί λίγο με το πέρασμα στην Ευρώπη.