Το θρυλικό παπί επιστρέφει και οδηγείται χωρίς να χρειάζεται δίπλωμα

Etalian Classic

Με την έμπνευση να προέρχεται από το θρυλικό παπί Super Cub της Honda, το Etalian Classic είναι ηλεκτρική πρόταση για αστική μετακίνηση σε ύφος απόλυτα διαχρονικό.

Η ολλανδική Etalian είναι μια εταιρεία που δημιούργησε o Bjorn van de Graaf αναγνώρισε τις τάσεις και στους δύο τροχούς και την μετάβαση από τους συμβατικούς στους ηλεκτρικούς κινητήρες, ειδικά για κίνηση στο αστικό περιβάλλον.

Etalian Classic
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο Ολλανδός δημιούργησε τη δική του εταιρεία το 2016 με στόχο να πουλά αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα τα οποία ωστόσο έχουν απόλυτα διαχρονική σχεδίαση.

Το παραπάνω ισχύει απόλυτα στην περίπτωση του Classic, του ηλεκτρικού παπιού της εταιρείας, με την προσεγμένη ρετρό σχεδίαση που αποτίνει επί της ουσίας φόρο τιμής στο θρυλικό Super Cub της Honda. Σε τέτοιο βαθμό μάλιστα που θα μπορούσε να θεωρηθεί και στυγνή αντιγραφή, χωρίς όμως αυτό να έχει από ό,τι φαίνεται νομικές συνέπειες μέχρι στιγμής για την εταιρεία.

Το παπί της Etalian δεν κατασκευάζεται επί ευρωπαϊκού εδάφους, ενώ πωλείται έτσι ακριβώς αλλά με διαφορετικά σήματα και στην άλλη μεριά του Ατλαντικού από την αμερικάνικη CSC Motorcycles.

Για τις αγορές της Ευρώπης το Classic φέρει ηλεκτρικό κινητήρα δύο ίππων με την ενεργειακή χωρητικότητα της μπαταρίας ιόντων λιθίου να φτάνει στο 1,56 kWh και να προσφέρει αυτονομία κίνησης με μία φόρτιση έως και 60 χιλιόμετρα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 45 χλμ./ώρα το Classic κατατάσσεται στην κατηγορία των μοτοποδηλάτων (δίκυκλα έως 50 κ.εκ.) και έτσι μπορεί να οδηγηθεί από 16χρονους, με δίπλωμα κατηγορίας AM αλλά και από κατόχους άδειας οδήγησης αυτοκινήτου αυτοκινήτου, έπειτα και από την σχετική επικαιροποίησή της με την παρακολούθηση πέντε πρακτικών μαθημάτων.

Το Classic φέρει όλα τα χαρακτηριστικά ενός παπιού όπως είναι οι τροχοί των 17 ιντσών με τα στενά ελαστικά και την ποδιά που προστατεύει το κάτω μέρος του σώματος από τον αέρα και τα νερά. Τον εμπρός τροχό αναρτά ένα συμβατικό πιρούνι, ενώ στον πίσω βρίσκεται ενσωματωμένος στο κέντρο του ο ηλεκτρικό κινητήρας και την ανάρτηση έχουν αναλάβει δύο αμορτισέρ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όπως και σε πολλές ακόμη χώρες της Γηραιάς Ηπείρου έτσι και στην Ελλάδα, τα μοντέλα της Etalian δεν αντιπροσωπεύονται. Ωστόσο και όπως αναφέρει η ολλανδική εταιρεία στην επίσημη ιστοσελίδα της οι ενδιαφερόμενοι δεν χρειάζεται να ανησυχούν γι' αυτό αφού, σε επικοινωνία με τον πελάτη, η Etalian αναλαμβάνει να αποστείλει το μοντέλο της οπουδήποτε στην Ευρώπη.

Στην Ολλανδία η τιμή του Etalian Classic βρίσκεται στα 3.075 ευρώ με το ηλεκτρικό scooter-παπί να είναι διαθέσιμο σε τέσσερα διαφορετικά χρώματα.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ