CR700W: Στόχος τα 320+ χλμ./ώρα για την superbike με τον Wankel κινητήρα

Crighton CR700W wankel κινητήρας 320 χλμ./ώρα

Με επιδόσεις αγωνιστικής, η Crighton CR700W είναι η μοναδική καινούρια μοτοσικλέτα με wankel κινητήρα με τους Βρετανούς να στοχεύουν σε μία άκρως εντυπωσιακή τελική ταχύτητα.

Αν και περιμέναμε να δούμε ξανά έναν Wankel κινητήρα να κάνει την εμφάνισή του από έναν κατασκευαστή αυτοκινήτων, η βρετανική Crighton Motorcycles ήταν τελικά εκείνη που έφερε τη «δόξα» στους δύο τροχούς με την εντυπωσιακή CR700W (διαβάστε περισσότερα εδώ).

Έπειτα από την παρουσίαση της superbike με τον περιστροφικό κινητήρα την προηγούμενη χρονιά, η Crighton συνεχίζει την εξέλιξη της. Θέλοντας να κάνουν αισθητή την παρουσία του στον κόσμο των δύο τροχών, Οι Βρετανοί κυνηγούν τα ρεκόρ ταχύτητας για μοτοσικλέτα με μοτέρ Wankel ώστε να μην αφήσουν καμία αμφιβολία για τις δυνατότητες της πανάλαφρης και πανίσχυρης μοτοσικλέτας τους με το βάρος και την ισχύ της να φτάνουν στα μόλις 129,5 κιλά (χωρίς υγρά) και τους 220 ίππους αντίστοιχα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πριν από μερικές ημέρες η CR700W κατέγραψε επίσημα στην Αγγλία, σε σχετικό event ταχύτητας στο Elvington, τελική της τάξης των 300 χλμ./ώρα. Στη σέλα της Crighton CR700W, που μπορεί να οδηγηθεί μόνο σε περιβάλλον πίστας, βρέθηκε ο γνωστός πρώην αγωνιζόμενος Tourist Trophy και νυν τηλεοπτικός αστέρας Guy Martin, ο οποίος και πραγματοποίησε αυτά τα πρώτα επίσημα «δοκιμαστικά» με τη Wankel μοτοσικλέτα.

Κατά τη διάρκεια του event και με την CR700W να φτάνει στα 300 χλμ./ώρα, ο Martin κατάφερε να... εξαϋλώσει το σχετικό ρεκόρ για μοτοσικλέτες με μεγάλους κινητήρες Wankel, το οποίο βρισκόταν στα 276,8 χλμ./ώρα και το είχε πετύχει ο Stuart Garner στη Bonneville των Ηνωμένων Πολιτειών.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Επόμενος στόχος των Βρετανών είναι τα 322 χλμ./ώρα (200 μίλια/ώρα) και εμφανίζονται πολύ σίγουροι ότι θα τα καταφέρουν αφού η απόδοση του περιστροφικού κινητήρα με τους δύο ρότορες υπερκαλύπτει την απαιτούμενη ισχύ για να φτάσει κανείς σε αυτή την ταχύτητα. Το μόνο που μένει λογικά είναι να βρεθεί η σωστή κλιμάκωση για τις σχέσεις του κιβωτίου και κάτι μας λέει ότι η μοτοσικλέτα της Crighton θα καταφέρει να ξεπεράσει και αυτό το ορόσημο όταν έρθει η ώρα.

Δείτε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ