Seat MO eScooter 125: 5 λόγοι για να το επιλέξεις

Seat Mo eScooter 125 ηλεκτρικό 5 λόγοι να το επιλέξεις

Με το οικονομικό κόστος χρήσης να αποτελεί το highlight, το αμιγώς ηλεκτρικό Seat MO eScooter 125 προσφέρει και άλλους λόγους που κάνουν την απόκτηση του δελεαστική.

Τα ηλεκτρικά scooters βρίσκονται ανάμεσα μας και μπορούν να δώσουν τη λύση στο κυκλοφοριακό χάος των πόλεων αλλά και να μας γλιτώσουν χρήματα κατά τις καθημερινές μετακινήσεις μας. Αυτό ακριβώς μπορεί να κάνει και το Seat MO eScooter 125 προσφέροντας πολλαπλά οφέλη στους χρήστες του.

Ιδού πέντε λόγοι που μπορούν να κάνουν την αγορά του scooter της ισπανικής εταιρείας ελκυστική, για έναν αναβάτη που χρησιμοποιεί μέχρι σήμερα δίκυκλο με συμβατικό κινητήρα αλλά και για έναν οδηγό αυτοκινήτου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οδηγείται με δίπλωμα αυτοκινήτου

Με τον χρόνο να αποτελεί το πολυτιμότερο «αγαθό» που έχει ένας άνθρωπος στη διάθεση του, σε περιβάλλον πόλης ένα δίκυκλο μπορεί να γλιτώσει δεκάδες ώρες άσκοπης ταλαιπωρίας σε σχέση με ένα αυτοκίνητο αφού μπορεί να «εξαφανίσει» το μποτιλιάρισμα. Αυτό φυσικά το κάνει και το MO eScooter 125.

Έπειτα και από τις σχετικά πρόσφατες αλλαγές στη νομοθεσία, το ηλεκτρικό scooter της ισπανικής εταιρείας μπορεί να οδηγηθεί και στη χώρα μας από κάτοχο διπλώματος αυτοκινήτου. Αυτό είναι εφικτό εφόσον ο ενδιαφερόμεος έχει προσκομίσει όλα τα απαραίτητα έγγραφα και έχει περάσει και από τη διαδικασία των υποχρεωτικών πρακτικών μαθημάτων ώστε να αντικαταστήσει την άδεια οδήγησης του, χωρίς να χρειάζεται να δώσει εξετάσεις.

Τεράστιο οικονομικό όφελος στη χρήση

Με τη μέση τιμή της αμόλυβδης βενζίνης να έχει εκτιναχθεί στα 2,267 ευρώ στην ελληνική επικράτεια (τιμή 25 Μαΐου 2022), η χρήση ενός δικύκλου που καταναλώνει ηλεκτρική ενέργεια φαντάζει πιο ελκυστική από ποτέ. Σε κόστος χρήσης ενέργειας ανά 100 χιλιόμετρα, το eScooter 125 καταφέρνει να βάλει δύσκολα ακόμη και στα θρυλικά για την χαμηλή τους κατανάλωση παπιά.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Με μέση τιμή κιλοβατώρας στα 0,25-0,26 ευρώ για την εν λόγω απόσταση ο αναβάτης του ηλεκτρικού scooter δεν χρειάζεται να ξοδέψει περισσότερα από 1,65-1,72 ευρώ, όταν τα οικονομικά scooters καταναλώνουν μόλις 2,8-3,2 λίτρα βενζίνης στα 100 χλμ. που «μεταφράζεται» σε 6,35-7,25 ευρώ.

Για τους οδηγούς αυτοκινήτου που θέλουν να κάνουν το βήμα στους δύο τροχούς για τις καθημερινές τους μετακινήσεις, η διαφορά είναι φυσικά ακόμη μεγαλύτερη αν έχουμε να κάνουμε με συμβατικό αυτοκίνητο. Ακόμη και τα μοντέλα πόλης με τις πολύ χαμηλές καταναλώσεις τους χρειάζονται 5-6 λίτρα βενζίνης στα 100 χιλιόμετρα, με το κόστος σε αυτή την περίπτωση να ανέρχεται στα 11,34 με 13,6 ευρώ.

Eφάμιλλες επιδόσεις με συμβατικό scooter

Το Seat MO eScooter 125 «ανήκει» στην κατηγορία δικύκλων που οδηγούνται με δίπλωμα κατηγορίας Α1 και σε σχέση με τα συμβατικά scooters έως 125 κ.εκ. δεν υστερεί στον τομέα των επιδόσεων. Με μέγιστη ισχύ 12,23 ίππων αλλά ακόμη πιο σημαντικά με ροπή που φτάνει στα 240 Nm, ο ηλεκτρικός κινητήρας προσφέρει επιταχύνσεις από στάση -ειδικά εν κινήσεις- που συγκρίνονται άμεσα με τις κορυφαίες προτάσεις της κατηγορίας με μοτέρ εσωτερικής καύσης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ευρυχωρία για δύο

Το eScoooter 125 είναι ένα κανονικών διαστάσεων scooter. Η ισπανική εταιρεία σχεδίασε το μοντέλο τη λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες και τις διαστάσεις των Ευρωπαίων αναβατών και αυτό γίνεται άμεσα αντιληπτό στους προσφερόμενους χώρους. Στη μεγάλη και φαρδιά σέλα θα κάτσουν με άνεση δύο άτομα κανονικών διαστάσεων, ενώ κάτω από τη σέλα υπάρχει αρκετός χώρος για την τοποθέτηση ενός κράνους κλειστού τύπου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αποσπώμενη μπαταρία που τη φορτίζεις σπίτι σου

Το eScoooter 125 χρειάζεται μια απλή οικιακή πρίζα για να φορτίσει την μεγάλης ενεργειακής χωρητικότητας μπαταρία του των 5,6 kWh. Το μεγάλο ατού του μοντέλου της Seat είναι ότι δεν χρειάζεται να υπάρχει αυτή η πρίζα στο σημείο που παρκάρετε του scooter σας. Η συστοιχία μπαταριών αποσπάται από το scooter εύκολα και γρήγορα, ενώ άνετη είναι και η μεταφορά της καθώς φέρει πτυσσόμενο χερούλι και ροδάκια. Παράλληλα εύκολη είναι και η εκ νέου τοποθέτηση της μπαταρίας στο eScooter 125.

Δείτε εδώ όλες τις πληροφορίες για το νέο SEAT Mo

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ