Αυτές είναι οι νέες ηλεκτρικές μοτοσικλέτες της Can-Am

Can-Am Origin Pulse

Η Can-Am παρουσίασε τις ηλεκτρικές Origin και Pulse, που έχουν on-off και αστικό χαρακτήρα αντίστοιχα, καθώς η μητρική της εταιρεία BRP κάνει το μεγάλο βήμα προς την ηλεκτροκίνηση.

H Can-Am ανήκει στην πολυεθνική Bombardier Recreational Products (BRP), που έχει έδρα το Κεμπέκ του Καναδά και δύο παραρτήματα στην Ευρώπη - στην Αυστρία και στη Φινλανδία. Η BRP εξειδικεύεται εδώ και 80 χρόνια στην κατασκευή οχημάτων ελεύθερου χρόνου και των κινητήρων τους, και μεταξύ αυτών περιλαμβάνονται και οι μοτοσικλέτες της Can-Am.

Can-Am Origin
Can-Am Origin
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

H Can-Am είχε ξεκινήσει την πορεία της κατασκευάζοντας μόνο motocross και enduro μοτοσικλέτες, που προοριζόταν αποκλειστικά για αγωνιτική χρήση. Στη συνέχεια, ωστόσο, επέκτεινε τις δραστηριότητές της στην κατασκευή τόσο εμπορικών μοτοσικλετών όσι και ATVs («γουρούνες»), γνωρίζοντας ιδιαίτερη επιτυχία χάρη στην επαναστατική ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση TTI δύο συνδέσμων.

Τώρα, έφτασε η ώρα για την Can-Am να μπει στον παγκόσμιο αγώνα της ηλεκτροκίνησης, παρουσιάζοντας τις δύο αμιγώς ηλεκτρικές Origin και Pulse. Οι μοτοσικλέτες θα βγουν στην αγορά σε περίπου δύο χρόνια, στο μέσον του 2024, ανοίγοντας -σύμφωνα με την εταιρεία- το δρόμο για μια νέα γενιά αναβατών και παράλληλα προσελκύοντας και τους ενθουσιώδεις με την ηλεκτροκίνηση.

Can-Am Pulse
Can-Am Pulse

Η Origin είναι εμπνευσμένη από την αγωνιστική, off-road κληρονομιά της Can-Am και έχει διττό χαρακτήρα, για άσφαλτο και χώμα. Η Pulse, από την άλλη, είναι κατά την καναδική εταιρεία «μια ισορροπημένη και ευέλικτη μοτοσικλέτα, σχεδιασμένη να βυθίζει τους αναβάτες στην ενέργεια της πόλης και να μεταμορφώνει την καθημερινή τους κινητικότητα σε μια ηλεκτρική ψυχαγωγική βόλτα».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι δύο μοτοσικλέτες χαρακτηρίζονται από τα LED φωτιστικά τους σώματα, τις κίτρινες λεπτομέρειες στα γκρι πλαστικά και στο χώρο του κινητήρα Rotax E-Power, τα μινιμαλιστικά φτερά και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων.

Η Can-Am θα δώσει περισσότερες λεπτομέρειες για αυτές τον Αύγουστο του 2023, αλλά υποστηρίζει ότι η ισχύς και η ροπή θα είναι αρκετές για ταχύτητες αυτοκινητόδρομου, το γκάζι θα είναι προοδευτικό -για να μην τρομάζει τους αρχάριους- και η οδηγική εμπειρία θα στερείται θορύβου και κραδασμών.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παράλληλα με τις δύο μοτοσικλέτες της Can-Am, η BRP παρουίασε και το Sea-Doo Rise - μια ηλεκτροκίνητη σανίδα SUP που πρόκειται να διαθέσει στην αγορά επίσης από το 2024. Χάρη στο αφαιρούμενο τιμόνι, οι αναβάτες του το Sea-Doo Rise θα μπορούν να σκίζουν τα κύματα καθιστοί, όρθιοι ή ξαπλωμένοι. Και η ισχύς του θα είναι τέτοια που θα επιτρέπει το πλανάρισμα στο κάθετο πτερύγιο της ουράς του.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ