Οδηγούμε στην Ελλάδα τη νέα Royal Enfield HNTR 350

Οδηγούμε στην Ελλάδα τη νέα Royal Enfield HNTR 350 carandmotor

Με την φιλικότητα και το απόλυτα ρετρό στιλ να την χαρακτηρίζει, η Royal Enfield HNTR 350 είναι η νέα πρόταση της ινδικής εταιρείας για την αστική καθημερινότητα.

Οι σύγχρονες ρετρό αισθητικής μοτοσικλέτες είναι μια κατηγορία που γεννήθηκε άτυπα στις αρχές του αιώνα και συγκεκριμένα το 2001. Ήταν τότε που η Triumph παρουσίασε τη νέα γενιά Boneville, η οποία και έτυχε θερμής υποδοχής από το αγοραστικό κοινό με αποτέλεσμα να ακολουθήσουν σύντομα και άλλοι κατασκευαστές με αντίστοιχες προτάσεις.

Περίπου δύο δεκαετίες μετά, οι σύγχρονες ρετρό μοτοσικλέτες έχουν καταφέρει να αποτελούν παγκοσμίως μία από τις σημαντικότερες κατηγορίες των δύο τροχών με δεκάδες χιλιάδες πωλήσεις και όλους τους σημαντικούς κατασκευαστές να έχουν στη γκάμα τους τουλάχιστον ένα τέτοιο μοντέλο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Από τις εταιρείες που εκμεταλλεύτηκαν στο έπακρο τα τελευταία χρόνια την έντονα νοσταλγική διάθεση του κοινού, η οποία μεταφράζεται φυσικά και σε πωλήσεις, είναι και η ιστορική ινδική Royal Enfield με τις βρετανικές ρίζες. Μια εταιρεία που δεν απώλεσε ποτέ την ρετρό της εικόνα και εκμεταλλευόμενη την τάση της μόδας για καθετί ρετρό, επανήλθε στο προσκήνιο με ελκυστικές στην όψη δίτροχες προτάσεις που ακολουθούνται από προσιτές τιμές.

Η ολoκαίνουργια Royal Enfield HNTR 350, ήδη διαθέσιμη στο ελληνικό κοινό, είναι η τελευταία προσθήκη στην ολοένα και μεγαλύτερη γκάμα των Ινδών που θέλουν πλέον να αποκτήσουν ένα σημαντικό μερίδιο της συγκεκριμένης κατηγορίας και επί ευρωπαϊκού εδάφους.

Η νέα HNTR 350 ή Hunter 350 όπως ήταν αρχικά το όνομα της (άλλαξε για νομικούς λόγους), είναι μια γνήσια commuter μοτοσικλέτα που προορίζεται για να αντιμετωπίσει με επιτυχία τις προκλήσεις του αστικού και περιαστικού περιβάλλοντος και να μεταφέρει τον αναβάτη της με απόλυτο στιλ και χωρίς περιττά έξοδα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Με διάθεση νοσταλγική

Η αισθητική που μοιάζει να έρχεται «από τα παλιά» είναι φυσικά το πρώτο πράγμα που απασχολεί τα μάτια και το μυαλό του παρατηρητή της HNTR 350 με την προσπάθεια των Ινδών να θεωρείται επιτυχημένη.

Με εξαίρεση κάποιες λεπτομέρειες που έχουν ενσωματωθεί σκόπιμα και σωστά στο σύνολο, η μοτοσικλέτα της Royal Enfiled θα μπορούσε κάλλιστα να σε μπερδέψει και να σε κάνει να νομίζεις ότι έχεις μπροστά σου μια αναπαλαιωμένη μοτοσικλέτα που έχει δεχτεί και κάποιες προσωπικές «επεμβάσεις» από τον ιδιοκτήτη της. Η σέλα με τις χειρολαβές για τον συνεπιβάτη είναι μία από αυτές όπως και το σύγχρονων προδιαγραφών σύστημα πέδησης με τα δισκόφρενα και στα δύο άκρα και τις χυτές ζάντες αλουμινίου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Royal Enfield πρόσεξε την εμφάνιση της νέας μοτοσικλέτας της αλλά φαίνεται πως έκανε το ίδιο και με την ποιότητα κατασκευής, αφού ακόμη και στην προσιτή κατηγορία τιμής της HNTR 350 ο ανταγωνισμός είναι κάτι παραπάνω από σκληρός και έρχεται από όλες τις πιθανές κατευθύνσεις.

Για κάθε μέρα και όχι μόνο

Ως commuter, η HNTR 350 δείχνει από την πρώτη στιγμή ότι το μόνο πράγμα που θέλει να κάνει είναι να σε μεταφέρει παντού με περισσή φιλικότητα. Αυτό το κάνει μάλιστα χωρίς δικαιολογίες αφού σε γενικές γραμμές συνδυάζει τις ανέσεις που περιμένει κανείς από μία μοτοσικλέτα που έχει σχεδιαστεί σήμερα με τις απαραίτητες δόσεις κλασικής αίσθησης.

Μάλιστα η μοτοσικλέτα των Ινδών παρουσιάζει και μια άκρως ενδιαφέρουσα συμπεριφορά στο δρόμο που θα ικανοποιήσει τους εμπειρότερους και θα φανεί εξαιρετικά φιλική στους αρχάριους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η πολύ καλή εικόνα της HNTR 350 στο δρόμο απορρέει από το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο που χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως φέρον τμήμα του και έχει σχεδιαστεί από την φημισμένη βρετανική Harris Performance, η οποία εξαγοράστηκε από τους Ινδούς το 2017.

Η στιβαρότητα που παρουσιάζει είναι χαρακτηριστική, με τους 20,5 ίππους που αποδίδει ο αερο-ελαιόψυκτος κινητήρα των 349 κ.εκ. να μην είναι ικανοί να το φέρουν σε δύσκολη θέση, σε καμία περίπτωση. Παράλληλα, η HNTR 350 παρουσιάζεται καλοζυγισμένη και η σχετικά «γρήγορη» γεωμετρία του πλαισίου της δίνει τη δυνατότητα να ελίσσεται με χαρακτηριστική άνεση και να αλλάξει γρήγορα κατεύθυνση, χωρίς να φανερώνει ποτέ τα 179 κιλά του συνολικού βάρους της.

Το μικρού κυβισμού μοτέρ είναι το επόμενο σημείο που συμβάλλει τα μέγιστα στον φιλικό χαρακτήρα της ινδικής μοτοσικλέτας. Η απόδοσή του επαρκεί για τις καθημερινές μετακινήσεις με την ροπή να κάνει την εμφάνισή της από χαμηλά. Τα 100 χλμ./ώρα έχονται γρήγορα στο κοντέρ με την τελική ταχύτητα να βρίσκεται κοντά στα 120 χλμ./ώρα και να επιτρέπει έτσι και την ασφαλή μετακίνηση και στον αυτοκινητόδρομο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αυτό που δεν μπορεί να αποτυπωθεί με λέξεις είναι η αίσθηση που αφήνει ο μικρός, ψεκαστός και αργόστροφος κινητήρας κατά την ποιοτική του λειτουργία. Χωρίς να παράγει ενοχλητικούς κραδασμούς και σε συνδυασμό με τον «κλασικό» ήχο που απελευθερώνει η εξάτμιση, το μοτέρ μεταφέρει τον αναβάτη σε άλλες εποχές και αδειάζει το μυαλό του από τα άγχη της καθημερινότητας.

Ρετρό το προσιτό

Η σύντομη επαφή με τη νέα Royal Enfield HNTR 350, κατά την παρουσίαση της στον Ιππικό Όμιλό Κουβαρά από την αντιπροσωπεία Muvus, έδειξε ότι η ινδική μοτοσικλέτα έχει τα φόντα για να θέσει σοβαρή υποψηφιότητα στην καθημερινότητα των αναβατών, άσχετα από το επίπεδο εμπειρίας τους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η HNTR 350 πετυχαίνει το παραπάνω έχοντας παράλληλα μια τιμή που ανταποκρίνεται στο ιστορικό όνομα που φέρει στο ρεζερβουάρ της, αλλά και στην ποιοτική εικόνα των μεταλλικών και των λιγοστών πλαστικών της μερών. Στα 4.390 ευρώ για τις μονόχρωμες εκδόσεις και 4.490 ευρώ για τις εκδόσεις με τη διχρωμία στο ρεζερβουάρ, η μοτοσικλέτα της Royal Enfield έχει απέναντί της επί της ουσίας μόνο μικρότερου κυβισμού scooter και μοτοσικλέτες.

Ελάχιστα από τα δίτροχα που βρίσκονται σε αυτή την κατηγορία τιμής μπορούν να συγκριθούν στον τομέα του στιλ και της διαχρονικότητας με την HNTR 350. Αν είστε και εσείς από εκείνους που δεν θέλουν ένα παπί ή ένα scooter για να κινούνται καθημερινά στην πόλη αλλά μια διαχρονικής αισθητικής μοτοσικλέτα που να προσφέρει λύσεις και όχι προβλήματα, η νέα πρόταση της Royal Enfield είναι μια μοτοσικλέτα που πρέπει να βρίσκεται στην κορυφή της λίστας των επιλογών σας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: Μονοκύλινδρος, 12βάλβιδος, 349 κ.εκ., 20,5 PS, 27 Nm
Μετάδοση: Κιβώτιο 5 σχέσεων, αλυσίδα
Διαστάσεις (Μήκος, πλάτος): 2.120 χλστ., 861 χλστ.
Μεταξόνιο: 1.387 χλστ.
Ύψος σέλας: 800 χλστ.
Ρεζερβουάρ: 13 λτ.
Βάρος: 179 κιλά πλήρες υγρών
Τροχοί Ε/Π: 110/70-17''- 140/55-17''
Τιμή: Από 4.390 ευρώ

Εξοπλισμός Αναβάτη
Κράνος: Nolan N21 Skydweller 108
Μπουφάν: (Ανοιχτό καφέ) Tucano Urbano Manzoni, (Πράσινο): Tucano Urbano Duomo
Γάντια: Clover Airtouch-2
ΑντιπρόσωποςBaxevanis Moto
Τηλ.: 210-9237000

Δείτε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ